ילד בן 4 ננשך על ידי תנין מצבו קשה אך יציב

משפחה ביקרה במהלך השבת בחוות התנינים קרוקולוקו שבערבה, אך בעת הביקור ליטף הילד את אחד התנינים וננשך. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, וזימנה את בעל החווה לחקירה באזהרה

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/11/20 21:14 ה בכסלו התשפא

ילד בן 4 ננשך על ידי תנין מצבו קשה אך יציב
תנים בחוות קרוקולוקו. ארכיון , צילום: יח"צ תיירות ערבה

משפחת ג'פאלי יצאה במהלך השבת לביקור בחוות התנינים קרוקולוקו שבערבה, אלא שהביקור נגמר באסון כאשר בנם בן ה-4 ננשך על ידי תנין. אמו של הילד סיפרה: "יצאנו לטיול רגיל של שבת, אל חוות התנינים הקרובה אלינו. נכנסנו, נהנינו, ורצינו לצאת". אלא שאז מספרת האם: "הוא כנראה רצה להגיד לתנין שלום, אז הוא חזר וליטף אותו - והתנין פשוט נשך אותו. שמענו צעקות, הם החזיקו את הילד וממש משכו אותו מהפה של התנין. נתתי לו טיפול והרגעתי אותו. הוא איבד הרבה דם, אני מקווה שיהיה בסדר".

במגן דוד אדום דיווחו כי התקבל קריאה במרחב נגב, על ילד שננשך מתנין בעת בילוי בחוות תנינים בערבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לילד כבן 4 שננשך בידו מתנין,  מסוק  מד"א שהוזנק, מפנה בדקות אלו  את הילד לבית החולים סורוקה במצב בינוני עד קשה.

חובש רפואת חרום במד"א גדי גוהר ופאראמדיק מד"א דני אביב, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 4 בזרועות אמו, הוא סבל מפציעה בידו והיה כאוב, ראינו סימני נשיכה, אנשים במקום העניקו לו עזרה ראשונה בתידרוך פאראמדיק ממוקד מד"א ועצרו לו את הדימום. בסיוע כוח רפואי של צה"ל,  הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי לכאב והעברנו אותו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים סורוקה כשמצבו בינוני עד קשה."

מאוחר יותר נמסר על ידי בית החולים סורוקה כי הילד פונה במצב קשה לחדר הטראומה ועבר ניתוח חירום, מצבו התייצב והוא צפוי לעבור עוד ניתוחים בהמשך, מצבו כעת נחשב יציב. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, וזימנה את בעל החווה לחקירה באזהרה מחר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן