"זה שאיבדתם בן לא נותן לכם את הזכות" | צפו בתיעוד

תומכי ראש הממשלה נתניהו הפגינו מול ביתה של משפחה שכולה, הוריו של תם פרקש הי"ד, שנפל בלבנון, שאיפשרו למפגינים נגד נתניהו להשתמש בביתם להפגנה: "לא ניתן לכם את חופש הביטוי שהתרגלתם" קראו המפגינים לעבר ההורים השכולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/20 09:16 ב בכסלו התשפא

"זה שאיבדתם בן לא נותן לכם את הזכות" | צפו בתיעוד
הפגנה סמוך לבית משפחת נתניהו בקיסריה, צילום: ענת חרמוני, פלאש 90

מחאה לגיטימית או חציית גבולות? תומכים של ראש הממשלה נתניהו הפגינו אמש (ג') מול ביתה של משפחת פרקש בקיסריה, בית הוריו של סרן תם פרקש הי"ד, שנפל במלחמת לבנון השנייה, במחאה על כך שאפשרו למפגינים נגד נתניהו להשתמש בגג ביתם להפגנה.

"משפחת פרקש, זה שאיבדתם בן לא מקנה לכם את הזכות...", קראו המפגינים לעבר ההורים השכולים. "אנחנו פה נהיה כל עוד תארחו את האנרכיסטים על הגג של הבית שלכם. לא ניתן לכם פה את חופש הביטוי שהתרגלתם".

סגן תם פרקש הי"ד נפל בהתרסקות מסוקו בקרב בגבול הצפון במלחמת לבנון השנייה בכ"ח בתמוז תשס"ו (24.7.2006). היה בן עשרים ושלוש בנפלו, והניח הורים ושתי אחיות.

יו"ר האופוזיציה לפיד כתב בתגובה: "המתקפה המכוערת של תומכי נתניהו על משפחתו של סרן תם פרקש ז״ל, היא שפל חדש ובזוי. חייבים להפסיק את השיח האלים שקורע אותנו מבפנים. אני קורא לנתניהו לגנות בתוקף את המתקפה המכוערת הזו".
חברו לסיעה, ח"כ עופר שלח, כתב כי "הפגנת הביביסטים מול בית משפחת פרקש בקיסריה, והדברים שהטיחו במשפחה השכולה, מזעזעים ומקוממים. בעיני כנופיות נתניהו הוא מעל לכל, גם מעל למי שקורבנו למען המדינה הוא הקשה מכולם. 
והמשטרה? עסוקה כנראה בבלימת צוללות מפלסטיק".

"הבן שלנו נתן את חייו בשבילם ובשביל ילדיהם"

אמו של תם, ענת פרקש, כתבה בפייסבוק בתגובה לאירוע את הדברים הבאים: "הערב הגיעו אלינו, משפחה פרטית, על שאנו מאפשרים לאזרחי מדינת ישראל להשמיע לראש הממשלה (תפקיד ציבורי), את מה שיש להם על הלב. הם באו לתקוף ולומר לנו, משפחה פרטית, 'ב ו ש ה' שאנו 'משפחה שכולה', בושה שאני מאמינים בדמוקרטיה, בושה שאנו מאפשרים לאזרחים להביע את דעתם לראש הממשלה.

"בנימין נתניהו הוא אדם ציבורי, הוא בחר להיות ראש ממשלה. הם דיברו על כך שהם ריבוניים, אבל התבלבלו כי ביבי לא קיבל רוב קולות, הוא הפך להיות ראש ממשלה בעקבות הקומבינות שלו עם החרדים ומפלגות מיעוט. אנחנו נשלטים על ידי מיעוט... 
'בושה' קראו אלינו תומכי נתניהו – 'בושה' שהבן שלנו נתן את חייו בשביל שלהם ולילדיהם ולכל תושבי מדינת ישראל יש חיים בטוחים. לאן הגענו?
בושה -למשטרה שאפשרה להם לעמוד מתחת לחלון שלנו–אזרחים פרטיים, ולא עשו כלום!"

"לביבי מקימים גדרות, ווילונות שחורים ואמצעי הגנה ואצלנו,האזרחים הפשוטים, הם עומדים ונותנים במשך שעה לומר את דברי השנאה, הקנאה והתסכול שיש להם על כך שאנו משפחת פרקש מאמינים בדמוקרטיה וזכותם של מתנגדי נתניהו (ולא השלטון) לדבר אליו, להסביר לו שהוא לא מייצג את צרכי העם כולו".

לסיום כתבה: "לאיזה רמה הגיעו תומכי ביבי?
לאיזה רמה הגעת בנימין נתניהו?
עד כמה אפשר עוד לזרוע שנאה, קנאה ולשסע את העם.
ליכודניקים יקרים אשר עמדו הערב מתחת לחלונינו–אנחנו נאבקים בשביל כל אזרחי מדינת ישראל. תם שלנו נהרג גם בשבילכם.מגיע לכולנו יותר טוב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן