טראמפ הודה שהפסיד בבחירות, וחזר בו: "הוא ניצח רק בעיני התקשורת"

בפעם הראשונה מאז פורסמו תוצאות הבחירות בכלי התקשורת בארצות הברית, והנשיא היוצא הודה כי ביידן ניצח "כי הבחירות זויפו". שעה לאחר מכן הוא כבר הבהיר כי ביידן ניצח "רק בעיני התקשורת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/11/20 17:58 כח בחשון התשפא

טראמפ הודה שהפסיד בבחירות, וחזר בו: "הוא ניצח רק בעיני התקשורת"
צילום: shutterstock

שבוע לאחר שכלי התקשורת בארצות הברית הכריזו על המנצח בבחירות לנשיאות בארצות הברית, והנשיא היוצא דונלד טראמפ מסרב להכיר בהכרזתם ובהפסדו המסתמן. אם נדמה היה היום (א') כי טראמפ מוותר ומודה כי ג'ו ביידן ניצח, טראמפ דאג להבהיר כי ביידן ניצח "רק בעיני התקשורת". 

היום, זה התחיל בציוץ שכתב טראמפ על ביידן והבחירות: "הוא ניצח כי הבחירות זויפו. שום פקחי ספירה לא הורשו להיכנס, טבלאות הקולות נערכו על ידי חברה שנשלטת בידי שמאל רדיקלי, שררה, עם מוניטין גרוע וציוד לקוי שלא יכול אפילו לעמוד בספירה בטקסס (שבה ניצחתי בהרבה!), התקשורת השקרנית והדוממת ועוד!". כמובן שבטוויטר מיהרו לסמן את הציוץ ככזה העלול להכיל מידע כוזב, כמו רבים מהציוצים של טראמפ מאז הבחירות.

מאוחר יותר צייץ טראמפ כי בחירות בדואר הן דבר חולני: "כל התקלות הטכניות שהתרחשו בליל הבחירות היו הדרך שלהם לגנוב קולות. הם הצליחו בגדול מבלי להיתפס. בחירות בדואר הן בדיחה חולנית". 

שעה ורבע לאחר שניתן היה להבין כי טראמפ מכיר בהפסדו, הבהיר הנשיא היוצא כי הניצחון של ביידן אליו התכוון הוא ניצחון "רק בעיני התקשורת", הוא זה שניצח ושב לטעון שהבחירות מזויפות.

;