מחאות ברחבי הארץ - מספר מפגינים הותקפו

המחאות נמשכות זה השבוע ה-19, כאשר אלפי מפגינים מוחים ומציינים 25 שנים למותו של יצחק רבין ז"ל, בין היתר מול מעון ראש הממשלה בירושלים ובכיכר רבין. המשטרה חוקרת מספר אירועי תקיפת מפגינים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/10/20 21:24 יג בחשון התשפא

מחאות ברחבי הארץ - מספר מפגינים הותקפו
המחאה בכיכר רבין , צילום: הדגלים השחורים

המחאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשכות, זה השבוע ה-19, כאשר הערב (שבת), אלפי אנשים התאספו בכיכר רבין בתל אביב וציינו 25 שנים לרציחתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. גם בירושלים צעדו מאות מפגינים ממספר נקודות בעיר, אל כיכר פריז מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, שם חיכו להם אלפי מפגינים בקריאות להתפטרות נתניהו. 

במהלך הערב דווחו מספר מקרים של התנכלויות למפגינים מרחבי הארץ. באילת נעצר גבר בחשד שהשליך ביצה לעבור קבוצת מפגינים. בצומת בן גוריון ברמת גן, רוסס גז פלפל מרכב חולף לעבר משתתפי מחאה. אדם נפגע באורח קל וקיבל טיפול רפואי במקום. במחאה אחרת ברמת גן בצומת אלוף שדה, הושלכה פחית וביצה לעבר מפגינים. לא היו נפגעים. במקרה אחד עצרה המשטרה שני צעירים בחשד להשחתת דוכן של תנועת "שלום עכשיו" שהיה בכיכר ציון בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המוצבים בכיכר ציון במחאה המתקיימת במקום, עיכבו לחקירה 2 חשודים שהחלו לגרום נזק לשלטי המוחים והפרו את הסדר הציבורי. היערכות המשטרה במקום נמשכת על מנת להבטיח את שלום הציבור וביטחונו".

ההפגנה מול מעון ראש הממשלה

ההפגנה מול מעון ראש הממשלהצילום: תנועת קומי ישראל