הרב אילעאי עופרן חוזר בו: "מבקש סליחה ממי שנפגע"

אחרי שהתבטא נגד מדיניות קפיטליסטית שמוביליה הם "גברים עם כיפה סרוגה", הרב עופרן מפרסם התנצלות בה הוא מבהיר: "לא הגון ולא ראוי לייחס לאוחזים במדיניות הזו כוונת זדון או רצון להרע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/20 09:46 ד בחשון התשפא

הרב אילעאי עופרן חוזר בו: "מבקש סליחה ממי שנפגע"
הרב אילעאי עופרן, צילום: מאת אביעד299 - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=83858588

אחרי הסערה - התנצלות: הרב אילעאי עופרן, מפרסם הבוקר (ה') התנצלות בעקבות הדברים שכתב אתמול ועוררו סערה, בגנות הציונות הדתית, "אתמול כתבתי פוסט על מדיניות שלהבנתי יוצרת עוול", פתח הרב עופרן והתנצל "מבקש סליחה ממי שפגעתי בו".

רבה של קבוצת יבנה, פירסם אמש (ד') פוסט חריף בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא אמר כי "בחודשים האחרונים, לראשונה בחיי, אני מוצא את עצמי מדי פעם מתבייש ומתכווץ בקבוצה שהיא אני, עצמי ובשרי, ביתי ומבצרי". בפוסט הוא שטח טענות לפיהן מדיניות קפיטליסטית שמשמיעה "קולות של עוול" נכנסה לציבור הדתי לאומי בגלל קרן תקווה, ובהובלת "גברים חובשי כיפה סרוגה". הטענות עלו בעקבות פרסום הדיון הסוער על חוק האלימות הכלכלית.

הבוקר פרסם הרב עופרן פוסט חדש בו כתב: "אתמול כתבתי פוסט על מדיניות שלהבנתי יוצרת עוול. העירו לי שגם במחלוקת חריפה על הדרך הראויה לפעול, לא הגון ולא ראוי לייחס לאוחזים במדיניות הזו כוונת זדון או רצון להרע. אני מקבל את התוכחה ומבקש סליחה ממי שפגעתי בו".

https://www.facebook.com/ilay.ofran/posts/3150329248422925

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן