צפו: ח"כ משה גפני מספר על הנס שאירע לו

אחרי האירוע הלבבי שעבר וההליך הרפואי שהשבית אותו לשבועות ארוכים, יו"ר ועדת הכספים חזר לכנסת ולדיוני הוועדה, בירך הגומל וסיפר על הנס שאירע לו | צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/20 10:11 ה בתשרי התשפא

צפו: ח"כ משה גפני מספר על הנס שאירע לו
ח"כ גפני בוועדת הכספים, הבוקר, צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, חזר הבוקר (ד') לנהל את דיוני ועדת הכספים לאחר הליך רפואי שעבר, וסיפר על השתלשלות העניינים ועל הנס שאירע לו, לאחר שעבר אירוע לבבי.

גפני פתח את דבריו בברכת הגומל סיפר "לא ידעתי במה המדובר, הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, אשתי אמרה לי אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו, הלכתי לעזר מציון, היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי, ביקשתי שידביקו לי מכה שקיבלתי בעין מהנפילה. הם התעקשו שאעשה א.ק.ג, למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון".

"הלכתי למעייני הישועה, היה שם את ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר, הוא מסתכל עלי ולא מספר בדיחות, אנחנו חברים, אני שואל אותו – מה קורה? הוא אומר לי זו הבדיקה שלך? השבתי לו, שכן זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע, הוא לא הבין איך אני צוחק. זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב".

עוד סיפר יו"ר דגל התורה: "הם הביאו את פרופ' אגרנט מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה, שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, בלי כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי לא ידעו מה קורה איתי. אך ב"ה טיפלו כמו שצריך, אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי, באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי, אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות, ומודה לקב"ה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן