מצפצפים על ההנחיות: יועץ נוסף של נתניהו תועד מפר בידוד

אחרי יועצו הקרוב של נתניהו, טופז לוק, שתועד כשהוא מפר בידוד במוצאי החג, גם ראובן עזר, יועצו המדיני של נתניהו, שכבר הפר את ההנחיות פעם אחת וננזף, תועד עורך קניות לחג

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/20 13:37 ג בתשרי התשפא

מצפצפים על ההנחיות: יועץ נוסף של נתניהו תועד מפר בידוד
ראש הממשלה נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שורת הפרת הנחיות הבידוד בקרב יועצי ראש הממשלה נתניהו נמשכת. אחרי שהבוקר (ב') פורסם תיעוד של טופז לוק, יועץ התקשורת של ראש הממשלה ואחד ממקורביו, כשהוא מפר את הנחיות הבידוד בו הוא אמור להיות שרוי, ויוצא לתעד את ההפגנה נגד ראש הממשלה, דווח כי יועץ נוסף של נתניהו הפר את ההנחיות.

מקומם: יועצו של נתניהו הפר בידוד

ראובן עזר, סגן ראש המל"ל, המשמש כיועץ המדיני של ראש הממשלה נתניהו, תועד בערב החג עורך קניות בסופרמרקט במבשרת ציון. עבור עזר זוהי ההפרה השנייה של ההנחיות, לאחר שהפר את ההוראה לא לצאת משטח המלון בו שהתה המשלחת המדינית של ישראל בוושינגטון, בשבוע שעבר, ויצא לריצה, ולאחר מכן ננזף על כך. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "הודעת משרד הבריאות על שינוי כללי הסגר ומעבר לבידוד הגיעה רק בשעת לילה מאוחרת ביום חמישי ולא התעדכן" וכי הוא "מצר על כך". עוד נמסר כי עזר נקרא לסדר ע"י הממונים עליו על מנת שמקרים כאלה לא יישנו.

התנועה לאיכות השלטון קראה בעקבות הפרסומים: "למצות את הדין בחומרה עם יועצי נתניהו שהפרו בידוד. כשאנשי הלשכה של נתניהו מפרים בידוד, כשמראש הם מקבלים הקלות לא מבוססות, כשראש הממשלה מעלים עין וקורא דווקא למפגינים ״מפיצי מחלות״ - אנחנו במשבר מנהיגותי עמוק.
על משטרת ישראל למצות את הדין עם המעורבים בחומרה. לא ייתכן שדין מקורבים יהיה שונה מדין אזרחים מן השורה".