סמוטריץ:"מפלגה שלא מחויבת לציבור שלה, תלך לאיבוד"

חברי האיחוד הלאומי ממשיכים לחרוש את הארץ במסע הציונות הדתית. ״הציונות הדתית מלאה בתורה, חסד ועשיה. מרגש לראות את זה בשטח״

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/20 08:41 כה באלול התשפ

סמוטריץ:"מפלגה שלא מחויבת לציבור שלה, תלך לאיבוד"
צילום: איחוד לאומי

כהמשך למסע הציונות הדתית סיירו אמש (יום א) יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ אופיר סופר ומנכ"ל המפלגה יהודה ולד בדרום הארץ.

חברי האיחוד הלאומי פתחו את היום בטקס חנוכת בית הספר החדש בשומריה ביחד עם ראש מועצת בני שמעון ניר זמיר וראש הישיבה הרב ראובן נתנאל  שם זכו חברי הכנסת סמוטריץ וסופר לשאת דברים ולקבוע מזוזה. הדוברים הדגישו את שיתוף הפעולה הנרחב בין הציבור הדתי, חלקם מגורשי גוש קטיף ותושבי המועצה שאינם דתיים. שיתוף הפעולה והעבודה המשותפת רחבה וענפה. יחד מקדמים ערכי ציונות ועשיה ופועלים למען הציבור.

בסיור בבאר שבע נפגשו ראשי האיחוד הלאומי עם הרב שמעון כהן ראש מוסדות בית מוריה ועם סגן ראש העיר גדי מזוז ונציגי הציונות הדתית בעיר שהציפו את החשיבות העליונה של מפלגה ציונית דתית מובהקת שמרימה את דגלי התורה העם והארץ.

בערד נפגשו עם אנשי גרעין בני עקיבא, עם חברי הגרעין הקהילתי וחבר המועצה משה קוס וכן נציגי הציונות הדתית בקהילות השונות שם עלו האתגרים מחד והעשייה הרבה בעיר מאידך שמובילים מפעלי הציונות הדתית. כמו גם הדרישה למפלגה ציונית דתית גדולה וחזקה.

בדימונה נערך מפגש תושבים עם הרב תורג'מן ועודד הרוש ב-'רוח במדבר' הציגו החברים הרבים את העשיה וההתרחבות של הציבור הציוני הדתי בעיר וקראו לנציגים להרים גבוה את ערכי הציונות הדתית ולהמשיך במלוא העוז להרמת הקומה של הציבור החשוב הזה. התושבים הציגו את תפיסת עולמם ביחס לציונות הדתית ולאן פניה.

צילום: איחוד לאומי

את היום סיימו במפגש עם אנשי הציונות הדתית בירוחם ועם ראש המועצה רמת נגב ערן דורון ואנשי הישוב במרחבעם בסוגיית הישובים הקהילתיים . גם במקומות אלו דרשו מח"כ סמוטריץ וסופר עמידה איתנה והובלה של הציונות הדתית בדרך חדשה,ישנה ובחיבור מתמיד וקשוב לשטח.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הסביר: ״בכל מקום אנחנו שומעים על הצורך במפלגה ציונות דתית. אנחנו בהחלט כאן בשביל זה. מפלגה שלא תהיה מחויבת לציבור שלה תלך לאיבוד מהר מאד. אנחנו שואפים להוביל מתוך הצמיחה של הציונות הדתית."

עוד אמר סמוטריץ': "לא נתנצל על הציונות הדתית, לא נתנצל על הציבור המדהים הזה. אנחנו שואפים להיות במשרדי המשפטים והתחבורה ,בדתות ומשרד הפנים ולהוביל בכל דרך כדי להרים את מדינת ישראל מתוך אמונה יוקדת בדרכה של הציונות הדתית ולעולם לא נתנצל על כך.״