"מגנות על שמה הטוב של מדינת ישראל": השירות לאומי יילחמו BDS

שרה לעניינים אסטרטגיים, אורית פרקש הכהן ומנכ"ל השירות הלאומי אזרחי , ראובן פינסקי, סכמו על הקמת יחידה חדשה של בנות שירות לאומי אזרחי שתפעל מטעמם ותאבק ב BDS,  בהסתה ובאנטישמיות בדיגיטל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/20 11:32 כ באלול התשפ

"מגנות על שמה הטוב של מדינת ישראל": השירות לאומי יילחמו BDS
צילום: באדיבות הרשות לשירות לאומי אזרחי

שרה לעניינים אסטרטגיים, אורית פרקש הכהן ומנכ"ל השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי, סכמו על הקמת יחידה חדשה של בנות שירות לאומי אזרחי שתפעל מטעמם ותאבק ב BDS,  בהסתה ובאנטישמיות בדיגיטל. 

השרה פרקש הכהן ומנכ"ל השירות פינסקי נועדו יחד עם עם מנכ"ל המשרד לעניינים אסטרטגיים, רונן מנליס, וסכמו על הקצאת תקנים מיוחדים לגיוס מתנדבות שירות לאומי אזרחי ליחידה החדשה. 

צילום: באדיבות הרשות לשירות לאומי אזרחי

" שמחתי לארח במשרד את מנכ"ל רשות השירות הלאומי, ראובן פינסקי בחדר המצב שבו משרתות בנות השירות שלנו; אסתר, שיראל ורבקה שעושות עבודה נהדרת להגנת שמה הטוב של מדינת ישראל. בתור מי שעשתה שירות לאומי, שהיה מאוד משמעותי עבורי, בבית החולים שערי צדק, אני לא מופתעת לראות את העבודה החשובה שלהן, אמר השרה פרקש הכהן.

עוד אמרה השרה ךנושאים אסטרגטיים: "סיכמנו אף להרחיב את תקני שירות הלאומי במשרד לאוכלוסיות מיוחדות נוספות בחברה הישראלית, שיתרמו לעשייה המגוונת והחשובה״.

מנכ"ל השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי, אמר כי השירות מסוגל לגייס מתנדבות בעלות מוטיווציה ויכולות מעל הממוצע למילוי המשימה החשובה: "אני משבח את השרה ואת מנכ"ל משרדה על שיתוף הפעולה ועל הרצון להסתייע בכח האדם המשובח של מתנדבי השירות הלאומי אזרחי הבאים גדושים במוטיוויציה ועשירים בכשרון", אמר פינסקי.