שר הביטחון בבני ברק: "רק ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המגיפה"

שר הביטחון סיים הערב ביקור בעיריית בני ברק ביחד עם שר המדע והטכנולוגיה, מפקד פיקוד העורף וראש עיריית בני ברק. הביקור נערך במסגרת היערכות מערכת הביטחון להמשך הטיפול בנגיף הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/20 19:36 יז באלול התשפ

שר הביטחון בבני ברק: "רק ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המגיפה"
שר הביטחון בני גנץ, ביקור בבני ברק, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ, סיים כעת ביקור בעיריית בני ברק ביחד עם שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין וראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין, וזאת במסגרת היערכות מערכת הביטחון.

גנץ ביקר במרכז השליטה ושוחח עם ראש העיר על היקפי התחלואה בבני ברק ועל הצעדים שנעשים במערכת הביטחון ופיקוד העורף על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה. בסיום הביקור אמר גנץ: "במלחמה כמו במלחמה צריך לוודא שכל הגייסות ערוכים.מצאתי כאן בבני ברק קשב, נכונות, תוצאות טובות אך לצידן קשיים".

"אין פה שאלה של פוליטיקה", אמר גנץ, "יש פה שאלה של פנדמיה וצריך להתמודד עם זה. ביחד נהיה מסוגלים לנצח את המחלה הזאת, אבל רק ביחד, לא במריבות, אלא בשיתוף פעולה. מערכת הביטחון היא מערכת הפתרון, אנחנו נעמיד פה כל מה שצריך בתחום הפיקוד והשליטה, בתחום הבידוק, הבידוד, הסיוע לאזרחים, בכל תחום שיצטרכו עזרה אנחנו נימצא שם כמובן בכפוף להנחיות משרד הבריאות ופרופסור גמזו ובסיוע יתר משרדי הממשלה ובראשם משרד הפנים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן