כתב אישום הוגש נגד החקלאי איתן זאב

תושב דולב עבר ניסיון לינץ' בידי עשרות פלשתינים שהגיעו לחלקתו. הוא נחלץ לאחר שהשתמש בנשקו האישי אך כעת כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו חבלה בנסיבות מחמירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/20 13:39 יז באלול התשפ

כתב אישום הוגש נגד החקלאי איתן זאב
המייצג בעד איתן זאב מחוץ לבית המשפט , צילום: ערן שלמה, שיק

הבוקר (א') הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד החקלאי תושב דולב - איתן זאב. כתב האישום מייחס לזאב גרימת חבלה בנסיבות מחמירות בשל הירי שביצע ופצע את אד הפלשתינים שהתעמתו איתו. עורך דינו של זאב: 

המקרה המדובר ארע לפני חודשיים, ב-5 ביולי, סמוך לשעה 13:00 בצהריים, כאשר החקלאי איתן זאב הגיע עם שישה מחבריו לעבוד בחלקה החקלאית שלו הסמוכה לכפר בידיה. אחרי זמן מה, הגיעו למקום עשרות פלשתינים מהאזור וחסמו באמצעות כלי רכב את שביל הגישה ליישוב הסמוך. זאב ניגש לערבים שהתקהלו סביב החקלאים היהודים וביקש מהם לפנות את שביל הגישה כדי שאנשי החבורה יוכלו לעזוב את המקום.

זאב לאחר האירוע

זאב לאחר האירועצילום: יח"צ

בשלב זה, החלו לתקוף הפלשתינים את החקלאים היהודים באבנים ובמוטות ואף פצעו את חלקם. הנאשם ניסה להרחיק את התוקפים מהמקום כשאקדחו בידו. במהלך ניסיון להגן על עצמו ועל חבריו ירה החקלאי כדור אחד באחד התוקפים, אשר פונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעות חמורות.

חבורת החקלאים הגיעה ליישוב הסמוך, מתן, שם חיכו להם כוחות צבא ורפואה אשר הגישו להם סיוע רפואי ראשוני. לאחר האירוע, לא נעצר אף פלשתיני ונשקיהם של החקלאים אף נשללו על ידי הצבא. כעבור שבועיים, נעצרו החקלאים ושהו במעצר מספר ימים. מאז הם נמצאים במעצר בית.