אחרי שחלה בקורונה - גדי יברקן הבריא ויצא מבידוד

סגן השר לביטחון פנים אובחן כנשא קורונה לפני כעשרה ימים אך לא הראה תסמינים. היום הוא קיבל אישור לצאת מהבידוד הביתי. יברקן הודה לצוותי הרפואה וביקש מהציבור "שמרו על בריאותכם ועל בריאות הסביבה שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/20 12:29 טו באלול התשפ

אחרי שחלה בקורונה - גדי יברקן הבריא ויצא מבידוד
סגן השר גדי יברקן. יצא מבידוד, צילום: Noam Rivkin Fentonl/Flash90

סגן השר לביטחון פנים, חבר הכנסת גדי יברקן סיים היום (ו') את הבידוד אחרי שאובחן כנשא קורונה. הוא אובחן לפני כעשרה ימים ונשלח לבידוד ביתי אותו סיים היום אחרי שקיבל אישור לכך מרופא המשפחה שלו. "בשעה טובה אני מסיים היום את תקופת הבידוד" הוא הודיע.

סגן השר יברקן מסר כי "הבוקר קיבלתי את האישור המיוחל מרופא המשפחה לחזור לשגרה. תודה לכל עובדי משרד הבריאות ושאר הגופים שלוקחים חלק במלחמה בקורונה מסביב לשעון. לשמחתי במקרה שלי בריאותי נשארה תקינה לאורך כל תקופת הבידוד וברוך ה' לא חוויתי תסמינים, אך במקרים רבים המצב שונה וההתמודדות עם המחלה גם במקרים קלים, אינה פשוטה. שמרו על בריאותכם ועל בריאות הסביבה שלכם". 

כזכור, יברקן נדרש להיכנס לבידוד לאחר שנחשף לשרת הקליטה פנינה תמנו שטה שאובחנה כנשאית קורונה. אך למרות זאת הוא הגיע לכנסת, ולאחר דין ודברים והתערבות של משרד הבריאות - הוא חזר לבידוד בביתו. יום אחרי זה הוא אובחן כחולה בקורונה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן