עמית סגל לא עוצר: "צחי הנגבי בריון אלים, המינוי שלו הוא בדיחה צינית"

הפרשן תקף בחריפות את השר לענייני התיישבות החדש, לאחר שזה טען כי הצביע נגד ההתנתקות: "המינוי שלו לשר ההתיישבות משול למינוי של האופנובנק לממונה על הבנקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/20 10:31 כו באב התשפ

עמית סגל לא עוצר: "צחי הנגבי בריון אלים, המינוי שלו הוא בדיחה צינית"
עמית סגל, צילום: Flash90

פרשן חדשות 12 נגד השר לענייני התיישבות - פרק נוסף במריבה. אחרי ראיון של השר צחי הנגבי אמש (מוצ"ש) בערוץ 12, אותו נטש לאחר שח"כ מתן כהנא הזכיר לו כי הצביע בעד תכנית ההתנתקות בכנסת ובממשלה, וטען כי הצביע בעד, תקף הבוקר סגל את הנגבי בחריפות, וכינה אותו "זיקית פוליטית, עסקן חסר עקרונות ובוגד סדרתי בעקרונות שעליהם חונך".

סגל כתב בטוויטר כי "צחי הנגבי, ביריון אלים, נטש אתמול את האולפן ונעלב עד עמקי נשמתו אתמול כשמתן כהנא ציין שתמך בהתנתקות. ״התנגדתי בכל ההצבעות״ זעק. כפי שכתב בהקשר שלו בית המשפט, גם הפעם האמת לא הייתה נר לרגליו. בראיון לבן כספית ב-2005 הוא גילה את האמת: ההתנגדות הייתה כלפי חוץ, יש לפנות יישובים רבים".

בציוץ המשך כתב סגל על הנגבי, שכזכור מונה בשבוע שעבר לשר לענייני התיישבות, לאחר שציפי חוטובלי מונתה לשגרירה בלונדון, כי "אלמלא היה עבריין מורשע, זיקית פוליטית, עסקן חסר עקרונות ובוגד סדרתי בעקרונות שעליהם חונך, אולי יכול היה להיות פוליטיקאי סביר מינוס".

על מינויו של הנגבי לתפקיד כתב סגל כי מדובר הוא "בדיחה צינית של נתניהו ומשול למינוי של האופנובנק לממונה על הבנקים".


(צחי הנגבי בראיון לכיפה)

כזכור, העימות המתמשך בין עמית סגל לצחי הנגבי החל בחורף שעבר, אז התראיין הנגבי לסגל בחדשות 12, ראיון שהתדרדר במהירות לפסים אישיים, כשסגל הזכיר כי הנגבי עבר לשורות 'קדימה' ובתגובה השיב לו הנגבי "אל תתחיל אישית, אז אני אתחיל לדבר על אבא שלך שהיה בבית סוהר?"

בהמשך התייחס סגל לנושא כשהתראיין לאילנה דיין ב'פגוש את העיתונות', ואמר כי "אני בז לו (לצחי הנגבי) באופן הכי עמוק שיש".