נתניהו: "עושים הכל כדי לאפשר את פתיחת הלימודים בראשון בספטמבר"

ראש הממשלה קיים דיון עם שר החינוך, שר האוצר, שר הבריאות וראש המל"ל על הערכות מערכת החינוך לפתיחת השנה בצל הקורונה: "זה תאריך היעד, הוא גם לא השתנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/20 17:19 כב באב התשפ

נתניהו: "עושים הכל כדי לאפשר את פתיחת הלימודים בראשון בספטמבר"
צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (ד') דיון על מנת להבטיח את פתיחת שנת הלימודים כסדרה ב-1.9, עם שר החינוך יואב גלנט, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר האוצר ישראל כ"ץ וראש המל"ל מאיר בן שבת, בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

״קיימתי עכשיו ישיבה לגבי פתיחת שנת הלימודים עם שר החינוך, שר הבריאות, שר האוצר וראש המל"ל", אמר ראש הממשלה והוסיף: "אנחנו עושים הכל כדי לאפשר את פתיחת הלימודים בראשון בספטמבר, זה תאריך היעד, הוא גם לא השתנה".
 
נתניהו הוסיף: "אנחנו גם דואגים לכך שיהיו את כל האמצעים, המשאבים הכספיים, החומריים והארגוניים על מנת לעשות את הדבר הזה שהוא חשוב לכל אזרחי ישראל."

כזכור, שר החינוך, יואב גלנט ושר האוצר, ישראל כ"ץ, פרסמו בשבוע שעבר את התכנית המלאה לפתיחת שנת הלימודים הקרובה בצל המשך התפשטות נגיף הקורונה ורמת תחלואה גבוהה. התכנית שמכונה גם, "לומדים בביטחון", גובשה על ידי גורמי המקצוע במשרדי החינוך, האוצר ובשלטון המקומי – בתיאום ובשיתוף עם משרד הבריאות, ארגוני המורים וארגוני ההורים. 

התכנית שסוכמה, תאפשר את הפעלת מסגרות החינוך באופן זה למשך כל השנה, או עד לקבלת החלטה אחרת. בשל ההיערכות המורכבת הנדרשת לטובת פיצול לחצאי כיתות, לא ניתן יהיה לעבור ללימודים בחצאי כיתות בגני הילדים ובכיתות א'-ב', אשר יתחילו ויסיימו את הלימודים במתכונת שאושרה על ידי משרד הבריאות