פייגלין על לבנון: "הגיהנום הזה היה אמור ליפול עלינו, נעשה לנו נס"

יו"ר מפלגת זהות טוען כי מה שהתפוצץ בלבנון יועד למתקפה נגד ישראל: "אתם לא באמת מאמינים שזה היה איזה מחסן מבולגן של דלקים - כן...? אתם מבינים שהגיהינום הזה היה אמור ליפול עלינו בתוך גשם של טילים?!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/20 09:56 טו באב התשפ

פייגלין על לבנון: "הגיהנום הזה היה אמור ליפול עלינו, נעשה לנו נס"
משה פייגלין, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

האם הפיצוץ בלבנון היה מיכל אמוניה, כפי שטוענות רשויות המדינה, או שמדובר במשהו מורכב יותר? על פי ח"כ לשעבר משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, במחסן שהתפוצץ היו חומרים שיועדו להגיע לישראל. לדברי פייגלין, החומר שהתפוצץ אמש בביירות יועד לישראל, כחלק מהמלחמה של חיזבאללה בה.

יותר ממאה הרוגים ואלפי פצועים בלבנון. ישראל הציעה סיוע הומניטרי

"לֹא הָיוּ יָמִים טוֹבִים לְיִשְׂרָאֵל כַּחֲמִשָּׁה עָשָׂר בְּאָב וּכְיוֹם הַכִּפּוּרִים" כתב פייגלין בפייסבוק. "משנה זו של רבן גמליאל קיבלה אתמול משמעות אקטואלית... לכבוד "חג האהבה", קיבלנו "מופע פירוטכניקה מרהיב" בנמל בירות.

"אתם לא באמת מאמינים שזה היה איזה מחסן מבולגן של דלקים - כן...? אתם מבינים שהגיהינום הזה היה אמור ליפול עלינו בתוך גשם של טילים?!", שאל פייגלין.

לדבריו, "יש לי מעט ניסיון עם חומרי נפץ. הפיצוץ הגדול ביותר שנטלתי בו חלק היה של 2.5 טון ט.נ.ט.
מה שראינו אתמול בנמל בירות היה הרבה יותר גדול. אפקט ההרס (בלי הקרינה) היה של מיני פצצה גרעינית.

"מעניין שכשאיינשטין פנה לרוזוולט והיסב את תשומת ליבו לאפשרות הפיסיקלית של ייצור פצצת אטום, הוא הסביר לו כי מדובר בפצצה שתהיה מסוגלת להשמיד לבדה נמל בינוני...
עכשיו שימו לב, בעיקר בתמונות מכיוון הים, לוואקום האדיר במרכז הפיצוץ, ששאב לתוכו את מי הים והרים - פטריה דמויית פיצוץ גרעיני".

"כבר שנים שאני מתריע כי הנסיגה מלבנון והמאזן האסטרטגי החדש מול החיזבאללה ( "תודה" לארבע אמהות', "תודה" לשלי יחימוביץ', וכמובן "תודה מיוחדת לאהוד ברק), הכניסו את ישראל למאזן אימה שהוא שווה ערך לפצצה גרעינית בידי ארגון הטרור שעל גבולנו הצפוני.
אז נכון שאת האפקט הנורא של הקרינה אין שם, אבל! זה מפוזר על ראשי נפץ מדוייקים של כ- 200,000 טילים שיודעים להגיע לכל נקודה אסטרטגית בישראל.
אז תמשיכו לחגוג את הנסיגה מלבנון ואת הסיכון המטורף שאליו הכנסתם את ילדיכם וילדינו - נרטיב ה"חוכמה" הגדולה הזו, בוודאי מועיל יותר מאשר הכאה על חטא.

פייגלין הודה לאחראים על הפיצוץ, כדבריו: "אבל תעזבו... היום ט"ו באב הוא יום של שמחה - ותודה אמיתית וענקית לאל ולכל הגאונים והגיבורים באמת (!) שארגנו לנו את החגיגה הנפלאה הזו לכבוד יום האהבה". סיים.