בנט: "ה-48 שעות הקרובות יחרצו את גורל ביתר עילית"

שעות לפני כניסתה של העיר בית״ר עילית לסגר קורונה, מסייר ח״כ נפתלי בנט בעיר ומקיים פגישת חירום עם ראש העיר. "אני קורא לממשלה לפעול מיד, בשעות הקרובות״

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 13:05 טז בתמוז התשפ

בנט: "ה-48 שעות הקרובות יחרצו את גורל ביתר עילית"
נפתלי בנט, צילום: Sraya Diamant/Flash90

שעות לפני כניסתה של העיר ביתר עילית לסגר קורונה, מסייר ח״כ נפתלי בנט בעיר ומקיים פגישת חירום עם ראש העיר. במהלך הסיור בעיר ביתר עילית, קיים שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט פגישת חירום עם ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובינשטיין ועם צוות הנהלת העיר. בנט פגש גם את אנשי פיקוד העורף שהגיעו לסייע. 

זהו הביקור השלישי של ח״כ בנט בביתר עלית מאז פרוץ המגיפה. לאחר קיום הערכת מצב, גיבשו יחד תכנית פעולה שעיקרה: פינוי מיידי של 280 נשאי הקורונה בעיר למלוניות תוך 48 שעות, ולפני כניסת השבת. הפינוי הכרחי מכיוון שמבנה המשפחות והדירות בעיר אינו מאפשר בידוד אפקטיבי בבתי התושבים. במקביל לפינוי, יש לקיים מסת בדיקות וחקירות כדי לאתר את שאר הנשאים ולפנותם באופן מיידי. 

ח״כ בנט: ״ה-48 השעות הקרובות יחרצו את גורלה של ביתר עלית. ״התנפלות״ על העיר וניקויה מקורונה, או אובדן שליטה והפיכתה ל״ספינת קורונה״ של אלפי נדבקים." 

״תושבי העיר שנדבקו מתחננים שיפנו אותם. ללא טיפול דחוף זה, העיר תוכנס לסגר של חודש-חודשיים, דבר הרסני לחייהם ולפרנסתם של תושבי העיר. תושבי העיר ביתר עילית מתנהלים למופת, ובזהירות, וכך גם ראש העיר אך הם זקוקים לסיוע מיידי של הממשלה בפינויים. אני קורא לממשלה לפעול מיד, בשעות הקרובות״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן