לקראת סגר? 5 חולי קורונה אובחנו בכור בדימונה

185 עובדים נשלחו לבידוד, בעקבות אבחונם של 5 עובדי מטבח בקריה הגרעינית בדימונה כחולים בנגיף הקורונה. בדימונה הוחלט לסגור את בתי הספר של החופש הגדול ואולמות האירועים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/20 09:41 ט בתמוז התשפ

לקראת סגר? 5 חולי קורונה אובחנו בכור בדימונה
דימונה, צילום: Moshe Shai/FLASH90      Tags dimona nuclear reactor       QUICK RENDITIONS INFO File Size: 751 Kb Dimensions: 2299 x 1478 px Resolution: 300 ppi Size: 19.46 cm x 12.51 cm Preview File Details General

5 עובדי מטבח בקריה למחקר גרעיני בדימונה, אובחנו כחולים בקורונה. בעקבות זאת נכנסו 185 אנשים לבידוד. החולים שאובחנו בכור הם חלק מעשרות חולים שהתגלו בשבוע האחרון בדימונה, שעליה ככל הנראה יוטל סגר בימים הקרובים.

לפני שבוע וחצי היו רק שני חולה קורונה מאומתים בעיר, אך נכון להיום (ד') המספרים קפצו ל-91 חולים ו-700 בני אדם בבידוד בעיר המונה 35 אלף תושבים. עקב כך, החליט ראש העיר בני ביטון, לנקוט בכמה צעדים מחמירים מעבר לנהלי משרד הבריאות.

"אם בתוך כמה ימים לא יהיה שיפור במצב ואנשים לא ישמרו על ההנחיות אני אמליץ לממשלת ישראל להטיל סגר על העיר", אמר ראש העיר בני ביטון, שבעצמו החליט לדחות את חתונת ביתו על מנת למנוע הדבקה בחתונה והתפשטות הנגיף.

עוד לפני הנחיות משרד הבריאות החליט ביטון לסגור גני ילדים ואת בתי הספר של החופש הגדול מלבד החינוך המיוחד. כמו כן, הורה ראש העיר לקיים תפילות רק מחוץ לבתי הכנסת ולסגור את אולמות האירועים בתוך 48 שעות.

"אני מבקש מהתושבים להישמע להנחיות ולא להיות שאננים", אומר ביטון. ככל הנראה, כרבע מהנדבקים בנגיף בעיר שהו בחתונה של זוג שנישא באולם אירועים באופקים ולאחר מכן ערכו שבת חתן בבית הכנסת בעיר.