מנכ"ל משרד החינוך פורש מתפקידו: "שותף נאמן להתמודדות עם הקורונה"

מנכ''ל משרד החינוך שמואל אבואב החליט לפרוש מתפקידו לאחר שלוש שנים בתפקיד. שר החינוך יואב גלנט: "אבואב, סייע לי רבות בכניסתי לתפקיד. אפעל כדי להביא בהקדם מועמד ראוי לאישור הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/20 16:38 ו בתמוז התשפ

מנכ"ל משרד החינוך פורש מתפקידו: "שותף נאמן להתמודדות עם הקורונה"
שמואל אבואב, צילום: פלאש 90

מנכ''ל משרד החינוך שמואל אבואב הודיע היום (א') לשר החינוך יואב גלנט על פרישתו מהתפקיד. אבואב הבטיח כי יישאר בתפקיד לאורך החופש הגדול עד לפתיחת שנת הלימודים הבאה. אבואב שימש בעבר אבואב בתפקיד יו"ר "אור ירוק", ולאחר פרישת המנכ"לית הקודמת של משרד החינוך, מיכל כהן, לפני שלוש נכנס במקומה לתפקיד. במכתב התפטרותו כתב: " אני מסיים את הפרק הזה בתחושת סיפוק עמוקה נוכח הנושאים המשמעותיים שהצלחנו לקדם".

שר החינוך יואב גלנט נפרד גם הוא מהמנכ"ל: " שמואל אבואב, מנכ״ל משרד החינוך, הודיע לי היום על רצונו לסיים את תפקידו לאחר שנים ארוכות של עשיה מבורכת ומאומצת למען מערכת החינוך וילדי ישראל.‬‫קיבלתי את החלטתו של אבואב, שסייע לי רבות בכניסתי לתפקיד והתגלה כשותף נאמן להתמודדות עם אתגרי תקופת הקורונה". בנוסף התייחס השר על העבודה שיש עוד לעשות במשרד בלב תוקפת הקורונה: "‬‫לוח הזמנים הקצר, לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, מחייב לפעול במרץ על מנת להתאים את מערכת החינוך לאתגרים שנכפו עליה בשל הקורונה. אפעל כדי להביא בהקדם מועמד ראוי לאישור הממשלה".

גם שר החינוך לשעבר הרב רפי פרץ נפרד מאבואב: "שמואל יקירי, ילדי ישראל קיבלו מנהל משכמו ומעלה. מסור ונאמן לדרך, מקצועי וערכי. שמחתי עליך ובך בכל רגע של עבודה משותפת, היית לי כשותף אמת. אין לי ספק שתעשה חיל בכל תפקיד אליו תידרש. בהצלחה רבה".