תנועת רגבים לראש הממשלה: "תזכר כדן חלוץ או כיוני נתניהו?"

תנועת 'רגבים' יוצאת בקמפיין חדש: "ביבי, ההסטוריה תשפוט כיצד תזכר: יוני נתניהו או דן חלוץ? בן גוריון או שרון?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/20 08:31 כט בסיון התשפ

תנועת רגבים לראש הממשלה: "תזכר כדן חלוץ או כיוני נתניהו?"
ראש הממשלה, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הבוקר (א) משיקה תנועת רגבים קמפיין גדול הקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לבחור איך הוא רוצה שההיסטוריה תזכור אותו.

בקמפיין אשר יעלה הבוקר על אוטובוסים ושלטי חוצות מהגדולים שהובילה תנועת רגבים,  מוצגות דמויות וארועים שונים שנחקקו בציבוריות הישראלית- תוך אמירה לראש הממשלה נתניהו, ההיסטוריה תשפוט איך אתה תזכר בזיכרון ההיסטורי שלנו. כמי הביא לריבונות ישראלית על יהודה, שומרון ובקעת הירדן או כמי שהכשיר הקמת מדינת טרור פלשתינית בלב הארץ.

לדברי גורמים ברגבים טראמפ הוא ידיד גדול של ישראל, אבל לא מדובר בתכנית טראמפ אלא בתכנית נתניהו והוא זה שיקבע איך תראה התכנית בפועל. האם זוהי תכנית להחלת ריבונות או תכנית להקמת מדינה פלסטינית.

הקמפיין

הקמפייןצילום: תנועת רגבים

ברגבים הוסיפו כי הם אינם יוצאים נגד תכנית המאה והשאלה אינה האם היא טובה או לא. השאלה היא באיזה אופן התוכנית תמומש. האם המימוש יהיה החלת הריבונות על יהודה ושומרון או הקמת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון. זה לא הולך ביחד.

זו עת מבחן לראש הממשלה, בה תעוצב מורשתו - כפי שניתן לבחון מדמויות שונות שהטביעו את חותמם בזכרון הקולקטיבי הישראלי.


במודעת הקמפיין הראשונה מוצגים יוני נתניהו ז״ל, אשר הוביל את מבצע חילוץ החטופים באנטבה לצד  דן חלוץ לעומתו (יבדל״א) רמטכ״ל גירוש גוש קטיף ומלחמת לבנון השניה. 

הקמפיין

הקמפייןצילום: תנועת רגבים

במודעה נוספת נראים ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון ז״ל שהכריז באומץ על הקמת מדינת ישראל ומולו ראש הממשלה אריאל שרון ז״ל יוזם ומבצע תוכנית עקירת גוש קטיף. 

המודעות נחתמות במסר לראש הממשלה נתניהו - ההיסטוריה תשפוט כיצד תיזכר. כמחיל הריבונות על שטחי המולדת ביהודה ושומרון או כמי שייסד את המדינה הפלסטינית בלב הארץ. זה בידים שלו.

מנכ״ל רגבים מאיר דויטש אמר: ״אדוני ראש הממשלה. זאת עת מבחן עבורך. השבועות הקרובים הם אלה שיקבעו כיצד תיזכר בזיכרון הישראלי הקולקטיבי. אם תחיל ריבונות אמיתית על יהודה ושומרון תזכר כגיבור לדורי דורות אך אם תציב את התשתית למדינה פלסטינית תזכר לדראון עולם. מעשיך בשבועות הקרובים יקבעו זאת.״

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן