בית הדין הארצי קבע: שנת הלימודים בתיכונים הסתיימה

שנת הלימודים בתיכונים ובחטיבות תסתיים ב 20 לחודש. בבתי הספר היסודיים ב 30 לחודש. לכיתות א עד ד יופעל "בית ספר של החופש הגדול" עד תחילת אוגוסט

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/20 18:33 כז בסיון התשפ

בית הדין הארצי קבע: שנת הלימודים בתיכונים הסתיימה
בית ספר, צילום: shutterstock

הסתדרות המורים פרסמה היום (ו) כי בעקבות החלטת בית הדין הארצי ולאור ההסכם שנחתם בין המדינה לבין הסתדרות המורים בחודש אפריל, הלימודים בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות, יסתיימו ביום 20.6.20 ובגני הילדים ובבתי הספר היסודיים ביום 30.6.20. 

על פי פסיקת בית הדין רק הסתדרות המורים רשאית להנחות את מורי חטיבות הביניים כיצד לנהוג.

מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הודיעה לעובדי ההוראה ״עם סיום שנת הלימודים,  אני מאחלת לכם ולבני ביתכם חופשה נעימה. אני רוצה להודות לכם על עבודתכם המסורה בתקופה הכה מורכבת שעברנו. לא רק לימדתם, הייתם עוגן למשפחות ולתלמידים, קשר ונוכחות משמעותית עבור בתים רבים בישראל. זה לא מובן מאליו ועל כך מגיעה לכם תודה גדולה".

בהמשך הודיע שר החינוך, יואב גלנט כי הלימודים בגני הילדים ובכיתות א׳ עד ד׳ ימשכו ברצף עד 06.08.20 וזאת בתיאום עם מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד,  על הפעלת ״בית הספר של החופש הגדול״ עבור ילדי הגנים ותלמידי כיתות א׳ עד ד', החל מיום 01.07.20 ועד יום 06.08.20.

"לעובדי ההוראה יתאפשר לעבוד ב״בית הספר של החופש הגדול״ בתמורה לתשלום שכר נוסף.

״בית הספר של החופש הגדול״ יאפשר לתלמידים להשלים פערים שנוצרו בשנה האחרונה עקב התפרצות הקורונה. החזרה למסגרת חינוך משלימה בתקופה מאתגרת זו תאפשר גם יציבות למשק הישראלי ותסייע כלכלית וחברתית למדינה". אמר השר גלנט