המנהל האזרחי הציל בעלי חיים שנלכדו בניגוד לחוק

פקחי המנהל פשטו על מתחם בו החזיקו פלשתינים חיות בר ומשק, אותן לכדו בניגוד לחוק והחזיקו בתנאים אכזריים, והצילו אותן. בין החיות ששוחררו: צבאים, דרבנים וכלב ציד

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/06/20 19:12 כו בסיון התשפ

המנהל האזרחי הציל בעלי חיים שנלכדו בניגוד לחוק
חלק מבעלי החיים שניצלו, צילום: דוברות מתפ"ש

היום (ה') בשעות הבוקר המוקדמות, הובילו נציגי יחידת קצין מטה שמורות הטבע במנהל האזרחי, בשיתוף קציני מנהלת התיאום והקישור בעוטף ירושלים, ובליווי החטיבה המרחבית בנימין - מבצע להצלת מספר בעלי חיים אשר נכלאו באופן בלתי חוקי באזור עוטף ירושלים.

לאחר מעקב שניהלו במשך מספר שבועות באזור אחר מספר פלסטינים אשר כלאו באכזריות בעלי חיים באופן בלתי חוקי לצורך מכירתם בשוק, פשטו אנשי המנהל האזרחי יחד עם הכוחות המלווים, על המתחם בו נכלאו בעלי החיים.

חלק מבעלי החיים שניצלו

חלק מבעלי החיים שניצלוצילום: דוברות מתפ"ש

הודות למבצע - חולצו מספר בעלי חיים וביניהם נמנו: שלושה צבאים צעירים, שני דורבנים וכלב ציד. כמו כן, הוחרמו מלכודות שנמצאו במקום ומבצעי העבירה נלקחו להמשך חקירה משטרתית.

קצין מטה שמורות טבע במנהל, נפתלי כהן, אמר כי "מבצע חשוב זה הובל על ידי אנשי המנהל האזרחי במטרה למנוע את המשך ההתעללות בבעלי החיים שנכלאו בצורה מחפירה ואכזרית. אני מברך על העשייה שמוביל המנהל האזרחי במסגרת האכיפה למניעת צייד לא חוקי של חיות בר באזור יהודה ושומרון. יחידת קמ"ט שמורות הטבע במנהל האזרחי מקיימת באופן שוטף שורה ארוכה של פרויקטים לשימור החי והצומח ואנו נוסיף לפעול למען שמירה על החיים והטבע באזור כולו".