נתוני הקורונה: משרד הבריאות משיק אתר חדש ומעודכן

במשרד הבריאות השיקו אתר המתעדכן באופן תדיר ובשעות קבועות ביום, בו יוצגו כל הנתונים הקשורים לנגיף הקורונה ולהידבקות בישראל. אדלשטיין: "יגביר משמעותית את השקיפות של עבודת משרד הבריאות כלפי הציבור"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/06/20 18:20 כו בסיון התשפ

נתוני הקורונה: משרד הבריאות משיק אתר חדש ומעודכן
קורונה בישראל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שקיפות במשרד הבריאות: שר הבריאות יולי אדלשטיין השיק הערב (ה') את אתר הנתונים החדש של משרד הבריאות, בו מוצגים כל המספרים המעודכנים של נגיף הקורונה בישראל - מספרי החולים, הנפטרים והמונשמים, גרף העלייה או הירידה במספר הנדבקים, מספר הבדיקות ועוד. הנתונים באתר יעודכנו שלוש פעמים ביום: בשעות 11:00, 19:30, 23:00. 

במשרד הבריאות אומרים כי מטרת האתר החדש היא לשקף לציבור את מלוא המידע הקיים במשרד הבריאות, באופן הפשוט והברור ביותר. תמונת המצב היומית, אשר פורסמה עד עתה בצורה סטטית, ונשלחה בעמוד הטלגרם של משרד הבריאות מדי ערב, תפורסם מעתה גם באמצעות קישור ייעודי לכלי ויזואלי ומוחשי.

עוד מציינים במשרד הבריאות כי ייתכנו שינויים ועדכונים בנתונים.

השר אדלשטיין אמר כי "ההתמודדות עם הקורונה היא של כולנו, הנתונים הם של כולנו. האתר החדש יגביר משמעותית את השקיפות של עבודת משרד הבריאות כלפי הציבור, כפי שאני מאמין שצריך להיות. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בשותפות גורל של כל אזרחי המדינה. אני מבקש להודות לצוותים המקצועיים במשרד שפעלו רבות להנגשת האתר בצורה הטובה ביותר".