מתווה חדש לקידום תשתיות תקשורת בירושלים

לאחר חמש שנים בהן הוקמה רק עמדה סלולרית אחת בעיר ירושלים, מנכ"ל משרד התקשורת הציג מתווה להשלמת פערי הכיסוי הסלולרי בעיר. ראש עיריית ירושלים: "לאחר שנים רבות בקרוב תחל מהפכה תשתיתית גם בתחום התקשורת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/06/20 21:05 כג בסיון התשפ

מתווה חדש לקידום תשתיות תקשורת בירושלים
משה ליאון, צילום: יח"צ

לאחר חמש שנים בהן הוקמה רק עמדה סלולרית אחת בעיר ירושלים, ולאחר פניות רבות שהגיעו לשר התקשורת ולמשרד הממונה על תשתיות התקשורת בעיר, הושגה היום התקדמות משמעותית בדרך לקידומה של ירושלים לעידן טכנולוגי-תקשורתי חדש. 

מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן וראש תחום פיקוח טכנולוגי, רוני חורי, קיימו היום פגישת עבודה עם ראש העיר ירושלים, משה ליאון וצוותו. מנכ"ל המשרד הציג את המתווה להשלמת פערי הכיסוי הסלולרי בעיר, ראש העיר קיבל את המתווה ויקיים דיון פנימי להתנעת התהליך על מנת לקדם את המענה, כמו כן מינה ראש העיר יועץ שיפעל מול המשרד על מנת לזרז את ההליך.

שר התקשורת יועז הנדל: "ירושלים בראש סדרי העדיפויות הלאומי. גאה לבשר על מתווה שישפר את התשתיות בבירת ישראל, תוך שיתוף פעולה מלא עם ראש העיר מר משה ליאון. לאחר שנים רבות, הגיעה העת להצעיד את ירושלים לעידן חדש בכל הקשור לתשתיות התקשורת, פרישת סיבים וקליטה סלולרית. מברך את ראש העיר ואעשה ככל שאוכל על מנת לעזור לו בקידום העיר".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בשנה האחרונה התרכזנו בצמצום פערים בכל התחומים, וכך גם בתחום התקשורת. לאחר שנים רבות בקרוב תחל מהפכה תשתיתית גם בתחום התקשורת. אני מודה לשר התקשורת יועז הנדל ולמנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן, על התגייסותם למען תושבי הבירה".