רס"ן בניה שראל וסמ"ר ליאל גדעוני הם ההרוגים בתקרית ברצועת עזה

הותרו לפרסום שמותיהם של ההרוגים בתקרית בה כפי הנראה נחטף הדר גולדין. ההרוגים הם רס"ן בניה שראל מקרית ארבע וסמ"ר ליאל גדעוני מירושלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/08/14 17:37 ה באב התשעד

רס"ן בניה שראל וסמ"ר ליאל גדעוני הם ההרוגים בתקרית ברצועת עזה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הותרו לפרסום שמותיהם של שני ההרוגים בתקרית סמוך לרפיח בדרום הרצועה בה נחטף כפי הנראה סג"מ הדר גולדין.

דובר צה"ל מוסר כי ההוריגם הם רב סרן בניה שראל, קצין בחטיבת גבעתי, בן 26, מקרית ארבע וסמל ראשון ליאל גדעוני, לוחם חטיבת גבעתי בן 20. רב סרן בניה שראל הועלה מדרגת סרן לדרגת רבן סרן לאחר מותו.

רב סרן בניה שראל, תושב קרית ארבע חברון,​ נהרג ה​בוקר בקרב מול המחבלים באירוע​ החטיפה בדרום הרצועה.

סרן ​בניה, (27) מ"פ בגדס"ר גבעתי היה אמור להתחתן בעוד 3 שבועות עם ארוסתו גלי.​ והוא השאיר אחריו זוג הורים ו-7 אחים ואחיות. הלוויתו תתקיים במוצאי שבת.

משפחת שראל היא מהמשפחות הוותיקות והשורשיות בקרית ארבע חברון. אמו, מיכל משמשת כמורה באולפנת קרית ארבע, ואביו שלום שראל, הוא מהנדס בניין במקצועו, כאשר שאר אחיו גרים ברחבי ההתיישבות.

ראש מועצת קריית ארבע חברון, מלאכי לוינגר: הבוקר נפל בקרב אחד מטובי בניה של קרית ארבע חברון. בניה ז״ל שנולד וגדל כאן בעיר האבות, היה בחור ערכי ומלח הארץ שנקטף במהלך קרב על קידוש ה' וקדושת הארץ. דמותו שמשה מופת וגאווה לישוב כולו, והקהילה כולה מבכה ואבלה את נפילתו, זוהי אבדה גדולה ליישוב ולעם ישראל כולו. משפחת קרית ארבע חברון מבקשת עם כל הכאב לחזק ולחבק את חיילי צה"ל ומפקדיו ולהתפלל כי בגאולת ארצנו ננוחם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן