עשור לישיבת ההסדר בכרמיאל

מאות תלמידים ובוגרים השתתפו בכנס מיוחד לציון עשור לישיבת ההסדר בכרמיאל ולגרעין התורני המקומי. ראש הישיבה, הרב ידיד: "פנינו לעשורים הבאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/13 15:35 כה בשבט התשעג

מאות תלמידים ובוגרים השתתפו אמר (ב‘) בכנס לציון עשור לשייבת ההסדר בכרמיאל ולפעילות הגרעין התורני "אורות כרמיאל". באירוע השתתף הרב הראשי לישראל יונה מצגר, הרב אביחי רונצקי, ראש ישיבת ההסדר בכרמיאל הרב יעקב ידיד וראש העיר עדי אלדר.

במהלך הערב חלוקו תעודות הוקרת "יקיר אורות כרמיאל" מטעם הגרעין. התעודות חולקו לרב יצחק כהן - ממקימי הגרעין בכרמיאל, הרב אלישע וישליצקי מקרן קהילות, עו"ד יעקב סופר - סגן ראש העיר ומי שיזם את הקמת הגרעין והישיבה וד"ר מייקל בנד המפעיל פרויקט התנדבותי בגרעין.

הרב הראשי לישראל, הרב מצגר, אמר כי הוא ”ממש מתפעל מהפעילות היפה של הישיבה והגרעין התורני. יישר כוחכם לכל אלה שמחזקים ומעודדים את הישיבה. עשור שנים זה חשבון נפש, זה כבר לא שנה וגם לא שנתיים זה לפחות שלוש פעמים חזקה ועוד. שמחתי שלפחות 20 משפחות קנו דירות בכרמיאל הדבר מעיד על אזרחות נאמנה ועל חיזוק תחושת השייכות לעיר".

"אני נרגש מאד לעמוד כאן בפניכם“, אמר הרב ידיד לקהל, ”עשר שנים עברו, עשר שנים של תורה ושל עשיה ללא הפסקה, איתכם ובזכותכם תודה רבה שבאתם להיות יחד איתנו בערב המיוחד והמרומם הזה, תודה על השותפות והחברות, תודה על הביחד של כולנו. הערב הזה נועד לעירנו לכרמיאל, לאנשי העיר, לישיבה והעשיה שבעיר, לכבודה ולתנופתה של תורה. פנינו מכאן לעשורים הבאים עלינו לטובה, להמשיך אור תורת חיים, ואור אמונה וחסד, ולהגביר את הלימוד והעשייה יחד איתכם, ובזכותכם".