הפוליטיקאים הדתיים העשירים ביותר: השר נאמן וח"כ לאה נס

המגזין הכלכלי "פורבס ישראל" דירג את הונם האישי של נבחרי הציבור. השר יעקב נאמן דורג במקום השני בהון המוערך בכ-100 מיליון שקלים. ח"כ לאה נס במקום החמישי, עם הון של כ-45 מיליון שקלים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/09/12 15:51 כד באלול התשעב

הפוליטיקאים הדתיים העשירים ביותר: השר נאמן וח"כ לאה נס
בית מורשה, צילום: בית מורשה

המגזין הכלכלי "פורבס ישראל" דירג את הפוליטיקאים על פי הונם האישי, בגיליון שיתפרסם בראש השנה הקרוב. ברשימה בלטו שני נבחרי ציבור דתיים שהגיעו למקומות גבוהים ומכובדים ברשימה - שר המשפטים יעקב נאמן וסגנית השר לאזרחים ותיקים, ח"כ לאה נס.

"פורבס" העריכו את הונו של נאמן בהיקף של כ-100 מיליון שקלים, אותם הרוויח כשותף מייסד של משרד עורכי הדין המוביל בישראל - "הרצוג פוקס נאמן". במגזין ציינו כי על בסיס הערכות שונות, המתייחסות להיקף פעילות משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, הכנסות המשרד מגיעות לכ-172 מיליון שקל בשנה.

האישה היחידה שהופיעה במצעד היא ח"כ נס, שדורגה במקום החמישי והגבוה. ד"ר נס, ביוכימאית במקצועה המכהנת כח"כית מטעם "הליכוד" וכסגנית השר לאזרחים ותיקים, עשתה את הונה מעיסוקו של בעלה, עורך הדין ורואה החשבון ד"ר שלמה נס, הנחשב לאחד מאנשי המקצוע הטובים בישראל בפירוק נכסים וחברות. הונם המשותף של בני הזוג נס מגיע לכ-45 מיליון שקלים.

עוד דורגו ברשימה: השר סילבן שלום במקום הראשון (150 מיליון שקלים), השר אהוד ברק במקום השלישי (56 מיליון שקלים) וראש הממשלה בנימין נתניהו במקום ה-6 (41 מיליון שקלים).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן