ברשתות החברתיות זועמים: מאסטר שף עשו שימוש ציני בניצולת פיגוע

לאה סחוויסחורדר, שחמישה מבני משפחתה נרצחו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים השתתפה בפרק של מאסטר שף. הגולשים טוענים: מאסטר שף עשו בה שימוש ציני ללא קשר ליכולותיה הקולינריות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/07/15 14:06 כו בתמוז התשעה

ברשתות החברתיות התעוררה סערה לאחר שידור פרק האודישנים של תכנית הריאלטי - בישול מאסטר שף, בה הופיעה לאה סחוויסחודר, שחמישה מבני משפחתה נרצחו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים ב-2001. הגולשים טוענים כי מאסטר שף עשו בסחוויסחודר שימוש ציני שאינו קשור ליכולותיה הקולינריות וכי הופיעה אך ורק בשל סיפור חייה הטרגי.

במהלך האודישנים הגיעה סחיווסחודר אל שולחן השופטים כשהם לכאורה אינם יודעים את סיפור חייה, אך באופן מתוזמן כפי הנראה שאל אחד השופטים - השף חיים כהן 'מה ההורים שלך חושבים על האוכל שלך', דבר שהביא אחריו את סיפור הרצח של משפחתה בליווי מוזיקה מרגשת.

ברשתות החברתיות לא אהבו, וזאת בלשון המעטה, את השימוש בסיפור החיים הטרגי לטובת רייטינג. "לאה יקרה!!!! ישר כששמעתי את שם המשפחה שלך נזכרתי בפיגוע הנורא שהיה בסבארו, הייתי בטוחה שחמלה ואיכפתיות ילטפו אותך. טעיתי והתאכזבתי בגדול!!! לגבי האוכל, אני לא שופטת ולא טעמתי כך שאין לי מה להגיד בנושא, אבל להשפיל אותך ולפגוע בך בצורה שחבורת הליצנים הזו פגעה- ממש גובל בחרפה!!את ממש גיבורה וחזקה- כל הכבוד לך על האמונה ושאף שופט שמאלני אוכל חזיר לא יערער לך את הביטחון!!!", כתבה גולשת זועמת בדף הפייסבוק של מאסטר שף.

"אתמול הגיעה לאה סחיווסחודר יתומה צדיקה עילאית שההורים ושלושת האחים שלה נרצחו במסעדת סבארו, ואייל שני מה אומר לה? את עדיין מאמינה באלוקים? נשארת דתייה? וכמובן המחמאה על האוכל שלה הייתה מקסימה ״המנה״ סגורה וכואבת כמוך. גועל נפש!!!", זעם גולש נוסף, ואחר החרה אחריו: "תתביישו. ילדה חמודה ונחמדה, שהעברתם בכוח רק כדי שתספר בעיניים אמיצות על הרצח של המשפחה שלה בפיגוע?! ואז האמת הקולינרית שלכם שלא העבירה אותה?! באמת?! אין גבול לציניות?!".

גם בטוויטר זעמו הגולשים על פרסום סיפורה של סחיווסחודר לטובת רייטינג. "כבוד ל"מאסטר שף" שעשו סיבוב על לאה סחיווסחורדר שנפצעה בפיגוע שאיבדה בו את הוריה ושלושה מאחיה. מקבלים בונוס על ניצול מחריד במיוחד?", צייץ עינב שיף, כותב ביקורות הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, ועיתונאי ערוץ 10 רועי שרון הוסיף וצייץ: "אחד הרגעים הדוחים בתולדות התוכנית".