בנט ספד לספי ריבלין: הבדרן הכי אמיץ בסביבה

יו"ר "הבית היהודי" ספד לספי ריבלין: "הוא פשט אמר את האמת שלו". השר אורי אריאל: "ענקי התרבות הישראלית עוזבים אותנו אחד אחרי השני"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 04/12/13 10:43 א בטבת התשעד

בנט ספד לספי ריבלין: הבדרן הכי אמיץ בסביבה
Yoni S.Hamenahem, צילום: Yoni S.Hamenahem

השחקן והקומיקאי ספי ריבלין הלך הלילה (ד‘) לעולמו בגיל 66, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ריבלין אושפז לפני כשבועיים בבית החולים שיבא בתל השומר, מורדם ומונשם - שם נפטר.

השר אורי אריאל הביע צער על פטירתו של ריבלין ואצר: ”ענקי התרבות הישראלית עוזבים אותנו אחד אחרי השני. ספי לימד את עם ישראל כולו כיצד לצחוק בצורה הבריאה ביותר גם בימים הקשים ביותר שבהם נאבק במחלת הסרטן ואיבד את קולו“.

גם השר נפתלי בנט ספד לריבלין וסיפר כי ”לפעמים מי שמוגדר כבדרן, הוא האדם הכי אמיץ ורציני בסביבה“. בנט אמר כי ”בימים שבהם אנשים פחדו להגיד את דעותיהם כדי לא לאבד הופעות או כי הסוכן אמר שזה לא טוב לתזרים, ספי ריבלין פשוט אמר את האמת שלו. יהי זכרו של אומן ענק ואיש ענק ברוך“.

ח“כ שולי מועלם אמרה היום כי ”כאמא מגיל 25, ספי ריבלין היה חלק מהמשפחה האישית שלנו. הבית של פיסטוק היה הבית של כולנו. אין בית בישראל, מגדול ועד קטן, שלא נכבש בשלל דמויותיו של ריבלין. למרות שנגזר עליו בשנים האחרונות, הראה לנו ספי כי גם באובדן הקול ישנם דרכים יצירתיות לתקשורת אנושית“.