אין ביקוש ברמלה ולוד ל-"אוטובוס השבת" של אורלי וגיא

גיא מרוז ואורלי וילנאי הגיעו בשבת על מנת לאסוף אנשים שרוצים לנסוע לים אך לא יכולים להגיע ללא תחבורה ציבורית. להפתעתם: תושבי לוד ורמלה הצביעו ברגליים, מרוז ווילנאי נותרו לבד. בשבת הקרובה הם ינסו להביא ירושלמים

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 12/09/16 16:25 ט באלול התשעו

גיא מרוז ואורלי וילנאי פתחו במיזם "אוטובוס השבת" בו הם מסתובבים בארץ ואוספים לטענתם אנשים שמעוניינים להגיע לים בתל אביב אך אין להם תחבורה ציבורית במהלך השבת. בשבת האחרונה נסעו מרוז ווילנאי ללוד ורמלה אך להפתעתם מלבד המתנה בשמש לא הרוויחו דבר. אף אחד לא רצה לנסוע איתם לים. טרמפיסט אחד רצה להגיע לתל אביב ובו התהדרו אורלי וגיא ונסעו בהסעה כמעט ריקה לתל אביב.

"יכול להיות שמראש הבחירה בלוד ורמלה- ערים מסורתיות מאוד מצד אחד ומעורבת מהצד השני- לא הייתה בחירה נכונה" כתבו השניים בעמוד הפייסבוק שלהם.

בהודעה הראשונה שכתבו מרוז ווילנאי נכתב כי "ביום שבת הקרוב 10.9 אורלי וגיא יבואו לאסוף אתכם מרמלה ולוד לחוף הים טובגו שב-בת ים" שעות ההסעה ומקומות האיסוף נכתבו בהודעה. לאחר שנוכחו לדעת שמלבד המתנה בשמש בכיכר העירייה בלוד לא מחכה להם להם כלום בעיר, שינו גיא ומרוז כיוון וכתבו הודעה חדשה בפייסבוק בה הזמינו את תושבי רמת גן, תל אביב והסביבה המעוניינים להגיע לים ליצור קשר ולקבל הסעה עד הבית. כאן הייתה היענות מעט יותר גבוהה וכעשרה אנשים הצטרפו אליהם.

על אף הכישלון הצורב, מרוז וגיא לא מוותרים והוציאו לפני מספר שעות הודעה חדשה בעמוד הפייסבוק שלהם בה הם מזמינים את תושבי ירושלים להצטרף בשבת הקרובה אל "אוטובוס השבת" שלהם שיצא מהעיר לחוף הים בתל אביב "בשבת הקרובה נפעיל את 'אוטובוס השבת' שלנו מירושלים. ירושלמים? רוצים לנסוע עם החברים בשבת אבל אף פעם לא היה לכם איך? אין ברשותכם רכב? סתם רוצים לשכוח מנהיגה ולנסוע בנוחות לכל מקום? כתבו לנו למייל ונבוא לאסוף אתכם מירושלים לחוף הים בתל אביב ובחזרה לא ירושלמים? רוצים שנבוא לאסוף אתכם? כתבו לנו גם כן ונגיע אליכם!".

גם לפוסט הזה, כמו גם לקודמו שהודיע על יציאת האוטובוס מרמלה ומלוד, הגיעו מעט תגובות ומרביתן זועמות על גיא ומרוז בטענה כי הם מחרחרים ריב ומפרים את שלוות השבת. "אין לזה ביקוש, אתם חיים בבועה" כתב אחד הגולשים, "אני רוצה שקט ביום שבת, לא יכולה יותר עם רעש האוטובוסים. בבקשה יום אחד בשבוע שקט" כתבה גולשת אחרת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן