פורום כלכלי-חברתי באיחוד מפלגות הימין

באיחוד מפלגות הימין הקימו פורום כלכלי משותף, שבראשו יעמוד הכלכלן ארז צדוק, חבר מרכז הבית היהודי שהתמודד בפריימריז האחרונים. "שמח להוביל את הפעילות הכלכלית ורואה בכך זכות וגם אחריות גדולה".

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/19 16:09 כז באדר א'

פורום כלכלי-חברתי באיחוד מפלגות הימין
ארז צדוק, צילום: אבישג שאר ישוב

באיחוד מפלגות הימין מציבים את הנושא הכלכלי-חברתי בסדר עדיפות גבוה. מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי הכריזו על הקמת פורום כלכלי משותף לקראת הכנסת ה-21, הפורום יידון על עניינים כלכליים וחברתיים שעל סדר היום, ויזום טיפול בנושאים הדורשים התייחסות של המערכת הפוליטית והציבורית במדינה, כגון קריסת מערכת הבריאות, בריחת המוחות מישראל, המשך טיפוח הפריפריה ועוד.

בראש הפורום יעמוד הכלכלן וחבר הבית היהודי ארז צדוק, דמות מוערכת בשוק ההון הישראלי  שהוביל בשנים האחרונות את נושא ההוגנות בשוק ההון ובעולם העסקים הישראלי, והיה מעורב במספר מאבקים חברתיים.

"לאחר שנים בהן הובלתי תהליכים ושינויים בשוק ההון ובעולם העסקים הישראלי, גם בתחום ההוגנות העסקית ובתחומים כלכליים-חברתיים אחרים, הצטרפתי לפוליטיקה כדי להמשיך ולשנות, הפעם מהמקום בו נמצאים קובעי המדיניות. הפורום הכלכלי יסייע לבית היהודי ולאיחוד הלאומי להטביע את חותמן על הכלכלה והחברה בישראל. אני שמח להוביל את הפעילות הכלכלית ורואה בכך זכות וגם אחריות גדולה." אמר הכלכלן ארז צדוק על בחירתו לעמוד בראש הפורום.

יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ: "הגישה היהודית דוגלת בשוק חופשי, יחד עם הוגנות ורגישות חברתית. במובן הזה, ארז צדוק מגיע עם ארגז כלים כלכלי-יהודי וניסיון בדיוק בתחום שאנחנו צריכים ורוצים. כלכלה וחברה זה עם ישראל, ועם ישראל הוא צלע במשולש הנצחי שלנו, יחד עם ארץ ישראל ותורת ישראל. הפורום הכלכלי יהיה נדבך חשוב בפעילותנו, ויסייע לנו להשפיע על מדינת ישראל ולכוון אותה בהתאם לערכי הציונות הדתית, גם בתחומי הכלכלה והחברה."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן