עמרי כספי נגד טראמפ: "גורם לפילוג, אי שוויון וגזענות"

השחקן הישראלי הראשון ב-NBA התייחס לנשיא האמריקני שביטל את ביקור קבוצתו האלופה בבית הלבן, "אנחנו לא יכולים לקבל גזענות. יש מספיק אנשים שיכולים להוליך את המדינה לעתיד טוב יותר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/09/17 12:11 ד בתשרי התשעח

עמרי כספי נגד טראמפ: "גורם לפילוג, אי שוויון וגזענות"
לא אוהב את טראמפ. עמרי כספי, צילום: צילום מסך מיוטיוב

מה יש לנתניהו לומר על כך? שחקנה הישראלי של אלופת ה-NBA גולדן סטייט וורירס, עמרי כספי, תקף הלילה (ראשון) את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על רקע ביטול ביקור קבוצתו בבית הלבן.

“תפקיד הנשיא הוא לאחד את העם, אבל לנשיא ארה”ב יש צורת מחשבה שונה”, אמר הישראלי הראשון ב-NBA בראיון לרשת NBC, "הוא לקח צד בלי לתת לנו הזדמנות. אנחנו חיים בזמנים משוגעים, אבל לא יכולים להרשות לעצמנו לקבל את זה”.

לטענתו, “טראמפ גורם לפילוג, אי שוויון וגזענות. זה כואב, אנחנו לא יכולים לקבל גזענות, צריכים להיות מאוחדים. יש מספיק אנשים שיכולים להוליך את המדינה לעתיד טוב יותר. כשברק אובמה היה הנשיא הוזמנתי לחנוכה בבית הלבן, זה היה כמו חלום שמתגשם. מקווה שבעתיד המצב יהיה טוב יותר".

כספי מדבר על טראמפ

כספי מדבר על טראמפצילום: צילום מסך מטוויטר

דבריו של כספי הגיעו על רקע ביטול ביקורם של שחקני גולדן סטייט בבית הלבן, ביקור מסורתי שבו מארח הנשיא את שחקני האלופה בוושינגטון. לפי הפרסומים בתקשורת האמריקנית, טראמפ החליט לבטל את הביקור לאחר ששמע כי בקרב שחקני הקבוצה התגלעו חילוקי דעות באשר לביקור המתוכנן, ובקבוצה אף תכננו לערוך הצבעה בין השחקנים האם להיפגש עם הנשיא האמריקני או לא.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן