מי כפת את קים לפני מותה? גילויים חדשים מהפיגוע בברקן

אחת מהנרצחות בפיגוע הרצחני בשומרון אותרה כשידיה קשורות. מי שקשר אותה היה ככל הנראה פועל ניקיון פלסטיני שעבד במקום, אשר עשה זאת באיומי נשקו של המחבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/18 07:23 ל בתשרי התשעט

מי כפת את קים לפני מותה? גילויים חדשים מהפיגוע בברקן
קים לבנגרונד-יחזקאל ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

גילויים חדשים בפיגוע הרצחני בברקן: אחת הנרצחות, קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד, נאזקה על ידי פועל ניקיון ערבי לפני שנורתה על ידי המחבל, כך פורסם אמש ב'כאן'.

לפי הדיווח של כרמל דנגור, המחבל, אשרף נעלאווה, איים על המנקה כי אם לא יכפות את קים הוא יירה בו. לאחר שהפועל הפלסטיני קשר את ידיה של הישראלית, איפשר לו המחבל לברוח ולאחר מכן ירה בה למוות. המנקה תוחקר בשב"כ אך לא נעצר.

שלשום הובאה לבנגרונד-יחזקאל למנוחות בראש העין ואתמול הגיעו בני משפחתה גם להלווייתו של הנרצח השני, זיו חג'בי מראשון לציון, שנקבר במושב ניר ישראל. אביה של קים, רפאל, התראיין לגלי צה"ל ואמר על בתו כי "הייתה ילדה מאוד יפה, חברותית מאוד, מחייכת. היא לא כעסה אף פעם. ילדה טובה, עשתה תואר במשפטים וסיימה את הסטאז' שלה, התכנון היה שהיא תלמד למבחן הבא בקרוב".

על כך שהמחבל עבד במפעל אמר כי "גם לי יש עובדים מהשטחים בעבודה, לפי מה שאני יודע בשטחים משכורת גבוהה נחשבת ל-2000 שקלים בחודש והם לא יכולים להתקיים ממנה אז נותנים להם הזדמנות לקבל פה משכורת נורמלית ולהתקיים בכבוד. הם יורקים בצלחת שהם אוכלים ממנה, אז אולי לא מגיע להם לאכול. אולי אם לא נכניס אותם הם ילמדו. הבת שלי היא לא הראשונה, ואני מקווה שהיא תהיה האחרונה. אבל היא לא תהיה האחרונה".