המפלגות הגדולות הגישו את רשימותיהן. בנט ופרץ במו"מ של הרגע האחרון

כחול לבן והליכוד הגישו את רשימותיהן לכנסת. כחול לבן מצפים להישג "גדול יותר מאשר בבחירות הקודמות". נתניהו בירך את המועמד הטרי גדי יברקן. במקביל - איחוד של הרגע האחרון בימין?

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 15/01/20 15:21 יח בטבת התשפ

המפלגות הגדולות הגישו את רשימותיהן. בנט ופרץ במו"מ של הרגע האחרון
הגשת הרשימות, צילום: מירב כהן

המפלגות החלו להגיש את רשימותיהן לכנסת הקרובה: מי שהספיקו להגיש את רשימותיהם ליו"ר ועדת הבחירות הן מפלגות ישראל ביתנו יהדות התורה, הפיראטים וש"ס. מפלגות הימין החדש והבית היהודי עוד עובדות על איחוד של הרגע האחרון, כאשר מקורבים לנפתלי בנט טוענים כי יש אווירה טובה בפגישתו עם הרב פרץ.

חברי ישראל ביתנו, היום

חברי ישראל ביתנו, היוםצילום: ישראל ביתנו

במקביל, גם נציגי כחול לבן הגיעו לכנסת בכדי למסור את רשימת המועמדים שלהם. ח"כ יועז הנדל מסדר דברים לתקשורת בטרם הגשת הרשימה. בהמשך צפויים להגיע נציגי הליכוד להגיש גם הם את רשימתם. המפלגות הגדולות יתמודדו ראש בראש על הרכבת הקואליציה בהמשך.

גם נציגות של מפלגת הליכוד הגישה רשימתה לכנסת. ברשימה מועמד חש מהיום, גדי יברקן שערק לליכוד ברגע האחרון. נתניהו בירך את יברקן על שובו לליכוד (שהיה חלק ממנה ב- 2009), ואילו יברקן הודה לראש הממשלה וטען כי ניתן לשפר דברים יחדיו. הליכוד יקוו שצירופו של יברקן ייתן להם כוח נוסף במאבקם מול כחול לבן על ראשות הממשלה

נציגי הליכוד בכנסת

נציגי הליכוד בכנסתצילום: דוברות הליכוד

מוקדם יותר היום, הודיעה ח"כ לשעבר סתיו שפיר כי היא פורשת מהריצה לכנסת. הודעתה של שפיר איננה ההפתעה היחידה שכן לאורך היום היו הפתעות נוספות בדמות צירופו של ח"כ גדי יברקן לשורות הליכוד וצירופה של מיכל קוטלר וונש לרשימת כחול לבן במקומו של יברקן המודח.

גם הפיראטים הגיעו להירשם

גם הפיראטים הגיעו להירשםצילום: מירב כהן

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן