הלימודים בחינוך המיוחד יחזרו לאחר הפסח

בעוד שיתר מערכת החינוך תישאר מושבתת גם לאחר הפסח, הנהלת משרד החינוך קבעה כי תלמידי החינוך המיוחד ישובו ללימודים. בנוסף פורסם לוח הבגרויות הסופי לשנת תש"ף

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/20 15:59 יב בניסן התשפ

הלימודים בחינוך המיוחד יחזרו לאחר הפסח
צילום: Gershon ELinson/FLASH90

הקלה בהנחיות לתלמידים עם הצרכים המיוחדים, הנהלת משרד החינוך החליטה כי תלמידיהחינוך המיוחד יחזרו ללמוד לאחר חג הפסח. בישראל יש כ-50 אלף תלמידים בעלי צרכים מיוחדים הלומדים בבתי ספר לחינוך מיוחד, והיום (ב') הוחלט להשיבם ללימודים. ההחלטה נועדה להקל על הילדים הזקוקים לשגרה ולטיפולים פרה-רפואיים, וכן על המשפחות שמעבר לקשיים של כלל הציבור צריכים להתאמץ יותר בשביל ילדיהם. 

מנכ"ל משרד החינוך הודיע: "שגרת לימודים וטיפולים היא גלגל ההצלה של ילדים אלה. אנו תקווה שניתן יהיה להמשיך וליישם את אסטרטגיית החזרה לשגרה שגיבשנו". לפי המתווה, תלמידי חינוך מיוחד שלומדים בבתי ספר רגילים יחזרו בשלב הראשון רק לקבלת טיפולים ייעודיים, עד חזרה מלאה לשגרה".

ההחלטה היא רק בעניין החינוך המיוחד, יתר מערכת החינוך תשתלב חזרה באופן הדרגתי אך טרם ישובו לבתי הספר. במקביל משרד החינוך פרסם את לוח הבגרויות הסופי לשנת תש"ף, לפי הלוח החדש הבגרויות יחלו רק בחודש יוני, במקום כבר בחודש מאי כמו שפורסם קודם.  

צילום: משרד החינוך

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן