אולפנת בני עקיבא בבאר שבע זכתה בגמר אולימפיאדת רמון לחלל

שר המדע והטכנולוגיה ח"כ יזהר שי, ביקר באולפנת בני עקיבא "חן במדבר" בבאר שבע, כאות הוקרה לנבחרת החלל "מרום" שזכתה שנה שנייה ברציפות בגמר אולימפיאדת רמון לחלל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/20 11:28 כג בתמוז התשפ

אולפנת בני עקיבא בבאר שבע זכתה בגמר אולימפיאדת רמון לחלל
צילום: דוברות יב"ע

שר המדע והטכנולוגיה ח"כ יזהר שי, הגיע היום לביקור באולפנת בני עקיבא "חן במדבר" בבאר שבע, יחד עם מנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה הגב' שי לי שפגילמן, כאות הוקרה לנבחרת החלל "מרום" שזוכה שנה שנייה ברציפות בגמר אולימפיאדת רמון לחלל ע"ש אילן רמון ז"ל. הקבוצה המונה כ- 15 תלמידות כיתה ט' מהאולפנה, בהובלתה של רכזת המדעים עינת בן אליהו, בנתה דגם של מושבה שלמה הנקראת MARS 7 שיכולה להתקיים על מאדים. 

בפתיחת הביקור ציטט ראש אולפנת בני עקיבא חן במדבר, הרב יוני סמואל, את הרמב"ם בספר המדע "והיאך יגיע האדם לאהבתו ויראתו? בשעה שיתבונן האדם במעשיו וברואיו הנפלאים..." אלו שתיים מתוך הערכים אליהם שואפת האולפנה להכשיר בנותיה. לדעת שהכל נמצא בעולם ותפקידנו למצוא את הנעלם ומתוך כך להכיר את הבורא. כך נכיר גם את כוחותינו. תכנית זו היא אחת מהתכניות המשובחות שמסייעת לבנות לגלות את כוחותיהן מתוך חקר ועמל."

שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי שוחח עם התלמידות ואמר: "הוכחתן - בפעם השנייה ברציפות - שהצטיינות במקצועות המדעים היא לא עניין מגדרי או מגזרי. אני שמח לשמוע שכולכן מתכננות לתגבר את מקצועות המדעים בתיכון, ומבחינתי זה מדד ההצלחה הטוב ביותר שיכולתי לבקש״.