ראשי הערים מברכים את התלמידים לחלוקת התעודות

עשרות אלפי תלמידי מוסדות בני עקיבא קיבלו מראשי עירם ומועצותיהם סרטון ברכה אישי לרגל קבלת התעודות. מזכ"ל ישיבות בני עקיבא: "הסרטון חיזק אצל כל תלמיד ותלמידה את גאוות היחידה לעיר ולמוסד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/19 13:14 טז בשבט התשעט

ראשי הערים מברכים את התלמידים לחלוקת התעודות
תלמידות בחמ"ד. למצולמות אין קשר לכתבה, צילום: דוד אייזנבך

במהלך הימים האחרונים התרגשו עשרות אלפי תלמידי ישיבות ואולפנות לקבל סרטון ברכה מראשי עירם  ומועצותיהם בהודעת ווצאפ פרטית, לרגל קבלת התעודות וסיום המחצית הראשונה של השנה בהצלחה. בין ראשי הערים והמועצות ששלחו סרטון היו ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, ראש מועצה מקומית אפרת, עודד רביבי, ראש מעוצה אזורית הר חברון, יוחאי דמרי, ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, ראש מעוצה איזורית שפיר אדיר נעמן ועוד עשרות נוספים.

(צילום: יח"צ)

כל אחד מהסרטונים נשא אופי יחודי, אך בכולם הדגישו ראשי העיר כי הם גאים בתלמידים ובהישגיהם ויותר מכל גאים בתחומי הערכים והתרומה לקהילה אותם התלמידים מובילים ובהם הם תמיד  נמצאים בראש.

סרטונים אלו נשלחו במסגרת מהלך שהוביל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא במטרה לחזק ולשמר את הקשר בין כל תלמיד ומוסד לראש העיר.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט אמר: "אני מודה לראשי הערים ששיתפו פעולה ושמחו להירתם למשימה בשליחת הסרטון. שיתוף פעולה הדוק עם הרשויות המקומיות הוא הכרחי להצלחתינו בעבודת החינוך. קיבלנו תגובות חיוביות עצומות, הן מהתלמידים, הן מההורים והן מהצוות בכל מוסד ומוסד. התלמידים הרגישו כי הברכה הופנתה כלפיהם באופן אישי וכי ראש העיר גאה ומודע להצלחותיו של כל תלמיד ותלמידה  ושל המקום בהם הם לומדים . הסרטון חיזק אצל כל תלמיד ותלמידה את גאוות היחידה לעיר ולמוסד ואת הרצון להמשיך לתרום ולהשפיע בטוב על הסביבה הקרובה והרחוקה. אנו בטוחים שמהלך זה ימשיך להיות בר השפעה בלימודים ובפעילות גם בהמשך השנה".