חדש על המדף אקסטרה לחות ורכות: סדרת מוצרי טיפוח חדשה לגיל הרך

בחברת ד"ר פישר פיתחו את סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט, סדרת מוצרי טיפוח חדשה לתינוק הכוללת קרם גוף, אל סבון ושמפו המתאימים במיוחד לגיל הרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 14:45 כג באלול התשפב

אקסטרה לחות ורכות: סדרת מוצרי טיפוח חדשה לגיל הרך
צילום: יעל האן

עורו של התינוק עדין ודק במיוחד ולכן גם פגיע ודורש טיפול ייחודי. כדי להגן על עור התינוק בצורה מיטבית מומלץ להשתמש בתכשירים עדינים במיוחד, המזינים ומעשירים אותו בלחות ובכך מחזקים את יכולת ההגנה שלו מפני השפעות חיצוניות ומפני יובש וגירוי.

לשם כך פיתחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר את סדרת קמיל בלו אקסטרה סופט, הכוללים קרם גוף, אל סבון ושמפו ללא דמעות, כל אלו מעניקים פעולה משולשת של הזנה, ריכוך ואקסטרה לחות לעור התינוק. המוצרים מכילים שילוב ייחודי של רכיבי לחות התורמים להעשרת העור בלחות, הן בטווח המיידי והן לאורך זמן, למגע רך, מלטף ובניחוח נעים ועדין אשר יגרום לכם להתמכר כבר מהשימוש הראשון.

מוצרי הסדרה מכילים רכיב חדשני וייחודי המעניק לעור התינוק לחות מיידית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות לאורך זמן בנוסף, משלבת הפורמולה  PatcH2O, רכיב פטנטי בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית המאפשרת שחרור איטי של רכיבי הלחות. כמו כן, המוצרים מועשרים בתמציות אלוורה וקמומיל המסייעות בהרגעת העור ובהענקת לחות ובפרו ויטמין B5 לריכוך העור, להענקת לחות, רכות ולסיוע בשמירה על גמישות וחיוניות העור.

המוצרים ללא פראבנים, נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגניים, עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש ועברו מבדקי הערכת בטיחות אירופאיים המעידים על התאמתם לעורם העדין של תינוקות. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, רשתות השיווק והחנויות המובחרות. מוצרי הסדרה מוצעים כעת במחירי היכרות לרגל ההשקה.