השיטה שתגרום לילדים שלכם לשתות יותר מים

מזג האוויר מתחמם ורגע לפני לפני שתזיעו ליד הנדנדה בפארק הציבורי ארגנו עבורכם בילוי נעים לשעות אחר הצהריים, כזה שגם יהיה יעיל במאמץ לשכנע את הילדים לשתות הרבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/22 12:13 ח באייר התשפב

השיטה שתגרום לילדים שלכם לשתות יותר מים
צילום: shutterstock

מזג האוויר מתחמם ונראה כי האביב הקצרצר תכף מפנה את מקומו לקיץ הלוהט. אפיק חם מעל הארץ, גורם לעליה בטמפרטורות באזורנו וזו בדיוק ההזדמנות להזכיר כמה חשוב להרבות בשתייה, במיוחד בכל יציאה עם הילדים לחום שבחוץ.

צילום: shutterstock

אחרי ששעשעתם את הילדים במטבח במתכונים קלילים, הגיע הזמן לשלם את החוב לגינה הציבורית ולצאת להזיע ליד ארגז החול. רגע לפני שניקיתם את המטבח מהניסיון של הילדים להכין עוגיות שוקולד צ'יפס, כדאי גם לארגן בקבוקי שתייה יצירתיים, כאלה שימנעו מכם להתרוצץ ברחבי הגינה ולהתחנן לקחת עוד שלוק אחד ודי. 

קוביית קרח

מדובר בפתרון שדורש מעט זמן ולכן כדאי להתכונן מראש. תנו לילדים לבחור שניים או שלושה סוגי פירות קרירים וחתכו לקוביות, זה יכול להיות אבטיח, מלון, או אפילו מלפפון ונענע. מכניסים את החיתוכיות למגש קוביות קרח מפלסטיק (אפשר גם לקנות בצורות שונות), מוסיפים מעט מים, מקפיאים, והנה כמה שעות אחר כך יש לכם קוביות קרח צבעוניות שאפשר להכניס לתוך בקבוקי מים, לשקשק ולשתות מים קרירים ומתוקים. 

צילום: shutterstock

בקבוקי מים 

הפעם מדובר בפתרון קל ומהיר יותר. חתכו רצועות דקות של פירות והכניסו אותם ישירות לתוך בקבוקי המים של הזאטוטים. תנו להם לבחור את הצבע שירצו, אדום, ירוק, כתום או צהוב, וכך יש להם בקבוק צבעוני ומיוחד. אפשר גם לערוך תחרות שבה המנצח הוא זה שמסיים את המים ומגיע ראשון לתחתית הבקבוק, וזוכה לאכול את הפרי. 

צילום: shutterstock

משחקי שתייה

כן כן, זה שם קצת טריקי אבל אל דאגה, אנחנו בעד משחקי שתייה תמימים לחלוטין. אחרי שארגנתם לילדים בקבוקים צבעוניים עם פירות שונים, אפשר לארגן תחרויות ופעילויות שקשורות לצבעים. למשל, מי שמחזיק את הבקבוק עם הפרי שמתחיל באות מסוימת יכול לבחור למי להעביר אותו ; בקבוק קשת בענן, חידון טריוויה, בו מענה נכון על שאלה מזכה בקוביית קרח צבעונית, והמנצח הוא מי שהגיע לבקבוק עם הכי הרבה צבעים. 

צילום: shutterstock

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן