"בניין שלם" מציג: גמ"ח טרמפים לכנס השנתי

אלפי נשים מגיעות מדי שנה לכנס הקיץ של "בניין שלם". השנה השיקו מארגני הכנס גמ"ח טרמפים מקוון, כדי לוודא שלכולן יש איך להגיע

חדשות כיפה אורי פולק 31/05/11 17:10 כז באייר התשעא

"בניין שלם" מציג: גמ"ח טרמפים לכנס השנתי
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

כנס הקיץ של "בניין שלם" מושך אליו מדי שנה אלפי נשים מכל רחבי הארץ, אשר מקדישות יום מזמנן כדי לעסוק בסוגיות משפחתיות והלכתיות. השנה, הפתיעו מארגני הכנס בכך שהזמינו את האורחות להצטרף למאגר טרמפים מקוון, המנוהל באתר הכנס, כדי לחסוך טלפונים ולוודא שלכולן יש איך להגיע.

"גמ"ח הטרמפים של בניין שלם מאפשר לך לחפש טרמפ מאזור מגוריך לכנס וחזרה או לחילופין לתת טרמפ לנשים באזורך (ובמידה ותרצי עם השתתפות בתשלום)", מציע אתר הכנס. כיצד זה עובד? לאחר רישום ניתן לבחור את יישוב המגורים ולקרוא באתר אילו נשים מחפשות או מציעות טרמפים אל הכנס, האם הם דורשות תשלום ומתי הן מתכוונות להגיע אל האירוע. בלחיצת כפתור ניתן ליצור קשר ולתאם את ההגעה המשותפת.

ולא מדובר רק בגמ"ח טכני. ב"בניין שלם" מציינים כי בכוונתם לאפשר לנרשמות חיפוש אחר חברים משותפים מהעבר. החיפוש באתר מאפשר למצוא ידידות מתנועת הנוער, בית הספר התיכון, השירות הלאומי או הלימודים - ולברר את פרטיהן העדכניים. שלא רק לצורך הטרמפים, מציע אתר הכנס יצירת קשר ישיר בין הנרשמות לבין חברותיהן מהעבר, כדי להפוך את כנס הקיץ למשפחתי הרבה יותר מבעבר.