מנכ"ל חדש למשרד התרבות והספורט

רז פרויליך, שהיה מנכ"ל החברה למתנ"סים, הוא המנכ"ל החדש: "מנהיג ישראלי, שהתבלט בכל תפקידיו עד היום כמי שמשלב בין יכולות מקצועיות וניהוליות גבוהות לבין תפיסת עולם ערכית וחברתית עמוקה ומשמעותית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/20 15:08 יט בסיון התשפ

מנכ"ל חדש למשרד התרבות והספורט
רז פרויליך, צילום: שי רייכנר

מנכ"ל חדש למשרד התרבות והספורט. השר חילי טרופר הודיע היום על מינויו של רז פרויליך (41), למנכ"ל משרדו. הוא יחליף בתפקיד את יוסי שרעבי, שעוזב אחרי חמש שנים בהם כיהן תחת השרה מירי רגב.

רז פרויליך בעל ניסיון ניהולי עשיר במגזר הציבורי והפרטי: החל משנת 2014 ועד לאחרונה הוא כיהן כמנכ"ל החברה למתנ"סים, המפעילה כ-200 מתנ"סים ומרכזים קהילתיים בפריסה ארצית, ומובילה מגוון רחב של פרויקטים חברתיים המיועדים לכלל האוכלוסייה הישראלית בכל שכבות הגיל. בתפקידו הקודם, שימש רז כמנהל המכירות של ישראל בחברת אמדוקס.  את דרכו בחברת אמדוקס החל רז בתפקיד עוזר מנכל אמדוקס העולמית, אחר כך כמנהל האסטרטגיה, ניהול המכירות והאופרציה בחטיבת אירופה, אפריקה והמזרח התיכון. 

בנוסף פרויליך היה המנכ“ל של תנועת ’נוער מוביל שינוי- אחריי!‘. תנועה חינוכית בפריסה ארצית רחבה, העובדת עם כ-5,000 בני נוער מעיירות פיתוח במטרה לפתח ולטפח מנהיגות ומעורבות חברתית בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל. 
רז פרויליך בעל תואר שני במנהל עסקים, התמחויות באסטרטגיה, יזמות ומימון מטעם אוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מטעם מכללת שנקר. במהלך שירותו הצבאי הוא תפקד כלוחם וכמפקד ביחידה מיוחדת, וכיום הוא מ"פ ביחידת מילואים מובחרת, בדרגת רב סרן במילואים.

השר טרופר אמר אחרי ההודעה על המינוי: "אני שמח על כניסתו של רז פרויליך לתפקיד מנכ"ל משרד התרבות והספורט. רז הוא מנהיג ישראלי, שהתבלט בכל תפקידיו עד היום כמי שמשלב בין יכולות מקצועיות וניהוליות גבוהות לבין תפיסת עולם ערכית וחברתית עמוקה ומשמעותית. צפויים לנו ימים מאתגרים, בעיקר עקב משבר הקורונה, ואני משוכנע שרז הוא האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להצעיד את עולמות התרבות והספורט קדימה". 

חילי טרופר

השר חילי טרופרצילום: ינאי יחיאל

"זו גם הזדמנות עבורי להודות למנכ"ל המשרד היוצא עו"ד יוסי שרעבי על ההישגים והעשיה המרובה שלו בחמש השנים האחרונות בתפקיד זה. יוסי תרם רבות לעולמות התרבות והספורט והוביל שורה של רפורמות ומהלכים חשובים ועל כך אני מוקיר לו תודה גדולה ומאחל לו הצלחה בהמשך".

פרויליך עצמו אמר: "אני מודה לשר התרבות והספורט, חילי טרופר על האמון הרב בבחירתי לתפקיד מנכ"ל משרדו. זו הזדמנות גם להודות למנכ"ל המשרד היוצא, עו"ד יוסי שרעבי, על עשייה רבה בחמשת השנים האחרונות. 
אני נכנס לתפקיד בתקופה מורכבת ולא פשוטה, בה ענפי התרבות והספורט סובלים מהשלכות משבר הקורונה המתמשך ובכוונתי להידרש לכך באופן מידי. שני התחומים מהווים אבני יסוד בחברה הישראלית ואני סמוך ובטוח שיחד עם השר והצוות המקצועי האיכותי במשרד נצליח לפעול לא רק לשמר את הקיים לנוכח האתגרים, אלא להמשיך ולפתח תחומים אלו לרווחת כלל אזרחי ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן