רב חדש ליישוב שילה: הרב יהונדב דרורי

לאחר שרב היישוב, הרב אלחנן בן-נון, יצא לפנסיה, נבחר רב חדש ליישוב. כשני שליש מחברי האגודה שהצביעו בבחירות - בחרו ברב יהונדב דרורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/20 10:35 יב בסיון התשפ

רב חדש ליישוב שילה: הרב יהונדב דרורי
בית הכנסת בשילה, צילום: Daniel Ventura-cc-by-sa

ביישוב שילה שבחבל בנימין בחרו אמש (ד') רב חדש - הרב יהונדב דרורי. כשני שליש מחברי האגודה בבחירות הצביעו לרב החדש, שעד לאחרונה שימש כרב ביישוב בת עין. ביישוב הודיעו לתושבים: "לאחר ספירת הקולות, אנו שמחים להודיע על בחירתו של הרב יהונדב דרורי להיות רב היישוב שילה. יהי רצון שהרב יהונדב ואלירז יזכו להצלחה רבה בהנהגה הרבנית של היישוב, בתפקיד  שבוודאי ישפיע רבות על היישוב בהמשך".

מי שהיה מועמד שני לתפקיד היה הרב ערן טננבאום - רב קהילה בשכונת נווה שאנן בחיפה. חברי הוועד שלחו לרב טננבאום דברי נחמה: "אנו מודים לרב ערן טננבאום וליעל על ההשקעה הגדולה, ומאחלים להם הצלחה בהמשך". הרבנים דרורי וטננבאום נבחרו להתמודד על התפקיד לאחר שבשנה שעברה ביקש הרב אלחנן בן-נון לפרוש מתפקידו.

אחרי למעלה מ-40 שנה הרב בן-נון חושב שנכון להחליף כוחות והוא חותם עכשיו על תפקידים אחרים. דברי הוקרה נמסרו גם לו: "אנו מודים לרב אלחנן על שנים רבות וארוכות של עשייה ציבורית ענפה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן