עוזרו של יוסי דגן מונה לדובר הישוב יצהר

צבי סוכות, המשמש עוזרו של ראש מועצה אזורית שומרון, מונה לדובר החדש של הישוב, ויחליף בתפקידו את אברהם בנימין שיתעסק מעתה ביעוץ אסטרטגי לתנועת רגבים. "מאחל לצבי שבעזרת השם יעסוק רק בחדשות טובות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/20 09:28 טז באדר התשפ

עוזרו של יוסי דגן מונה לדובר הישוב יצהר
בנימין וסוכות, חילוף משמרות ביצהר, צילום: דוברות יצהר

דובר חדש ליצהר. היום (ה') הודיעה הנהלת הישוב על החלפת הדובר הקודם של הישוב, אברהם בנימין, בדובר חדש - צבי סוכות. סוכות (29) משמש כעוזרו האישי של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ובעל נוכחות בולטת ברשתות החברתיות. 

אברהם בנימין מסיים תקופה בת ארבע שנים בהן היה בהנהגת היישוב יצהר, ועשור כדובר היישוב, יתמקד כעת בפעילותו כיועץ תקשורת ואסטרטגיה של תנועת רגבים ועמותות ציוניות נוספות. החלפת המשמרות נערכה בצל פציעתו של נער מהיישוב, שנפצע באורח קשה מאבנים שיידו לעברו ערבים בכפר חווארה, במהלך חג הפורים. לאחר ניתוח ראש ממושך, חזר הילד להכרה מלאה, והוא הולך ומתאושש.

"יצהר נמצאת בתקופה של פריחה וצמיחה. אני מאחל לצבי שבעזרת השם יעסוק רק בחדשות טובות" איחל הדובר היוצא אברהם בנימין למחליפו. 

סוכות הגיב גם הוא למינוי ואמר: "אחרי שנים של התנדבות מסורה ומאומצת לאורך השנים למען יצהר, אנו מאחלים לאברהם הצלחה רבה בהמשך תפקידיו למען ההתיישבות".