ענהאל שמואלי חושפת: "קרוב לשנתיים שאנחנו במסע כואב ולא פשוט"

שמואלי חשפה בכאב כי היא ובן זוגה, עקיבא, מנסים בשנים האחרונות להרות בפעם הרביעית ללא הצלחה: "לא תיכננתי לספר, מודה על כל מה שיש וגם על מה שאין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/19 09:43 א בטבת התשפ

ענהאל שמואלי חושפת: "קרוב לשנתיים שאנחנו במסע כואב ולא פשוט"
ענהאל שמואלי, צילום: צילום מסך

ענהאל שמואלי, שהשתתפה בעבר במירוץ למיליון, מתארת את הקשיים שלה ושל בן זוגה, עקיבא שמואלי, בדרך להריון רביעי.  

"כבר קרוב לשנתיים שאני מתלבטת אם לשתף אתכם. כבר קרוב לשנתיים שלצד החיוך והאושר שלי מלוות אותי דמעות רבות. כבר קרוב לשנתיים שאנחנו במסע חדש. שהזוגיות שלנו מתמודדת עם מסע מאתגר. מסע כואב ולא פשוט. המסע לילד/ה הרביעי", כתבה שמואלי בדף הפייסבוק שלה.

לענהאל ועקיבא יש שלושה ילדים, אולם בשנים האחרונות הן מנסים להרות בפעם הרביעית ללא הצלחה. אתמול ענהאל החליטה לחשוף את שעברו: "הגיע רגע שהוא גדול מימני, הרגע שהחלטתי שהגיע הזמן לספר לכם. אתמול קיבלתי שיחה מחברה טובה שמספרת לי שחברות שלה בטוחות שאין לי שום התמודדות שאני בורכתי. בחור טוב, ילדים שלושה. בית עם גינה ופרנסה טובה. "עם מה היא כבר מתמודדת?" הן שואלות. חברתי שמלווה את דמעותיי ויודעת מה אני עוברת. עמד לה על קצה הלשון לספר ולשתף אותן. "לו רק הייתן יודעות מה ענהאל עוברת"..."

לרצות ילדים

לרצות ילדיםצילום: shutterstock

עוד מוסיפה ענהאל: "אנחנו חיים בבועה, בטוחים שההיא זכתה, התחתנה בשנייה. שההיא עשתה אפצ׳י ונקלטה להריון. שההיא מתקבלת לכל עבודה שרק רוצה. שהיא אהובה. שמחה. חכמה. יפה. עדינה. ותרנית. קלה. נוחה. לא עצבנית. לא כועסת. לא מתבאסת. היא מאושרת".

"למרות שאנחנו יודעים בתוך תוכינו שאין אדם שחף מהתמודדות בעולם. שאין זוג שלא יודע משברים.
שאין זוג ללא קשיים. שאין פשוט אין. אנחנו מתמלאים מהוורוד של האחר. ובאיזה תזמון? כשקשה לנו שאנחנו מרוקנים, אז פתאום יש באחר כל מה שלנו אין. אם כולנו היינו עסוקים בלהתבונן באור שיש לנו בבית . בברכה שלנו. בוורוד שלנו. בטוב שבנו אז החושך שלנו היה הופך לאפור. ואחר כך לירוק. ובסוף לוורוד. אני בורכתי זה נכון אך גם כל אחד מאיתנו בורך במשהו וזה בטוח. כיום בעידן הרשתות המלחמה היומיומית של כולנו היא לגרש את החושך שמכרסם אותנו מבפנים ודואג להקטין ולכבות את האור שלנו. מה שאנחנו מקבלים מלהשיג את המטרות שלנו הוא לא חשוב כמו מה שאנחנו הופכים להיות כדי להשיג אותן".

ענהאל חותמת את דבריה: "לא תכננתי לספר, מודה על כל מה שיש וגם על מה שאין. אם בזכות הפוסט הזה זוג אחד יהנה מהוורוד שלו. הרי שהרווחתי חנוכה שמח. בסוף הגישה שלנו בחיים היא זאת שקובעת את הגישה של החיים כלפינו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן