עופר ענבר ושגיא קייזלר נפרדים

השותפים במשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה נפרדים. עופר ענבר יקים משרד חדש שיקרא 'ענבר תקשורת'. עופר ענבר: "מבטיח כי נמשיך להעניק לקהל לקוחותינו את מה שאנחנו יודעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 18:01 כח בחשון התשפ

עופר ענבר ושגיא קייזלר נפרדים
כבר לא 'קייזלר-ענבר' | ענבר תקשורת, צילום: הותר לשימוש

משרד יחסי הציבור,  האסטרטגיה והתקשורת 'קייזלר-ענבר' עובר שינוי, מי שהיו השותפים ושהקימו את המשרד, עופר ענבר ושגיא קייזלר, נפרדים. המשרד הקיים ימשיך לפעול תחת ניהולו של קייזלר, ואילו ענבר פתח משרד חדש תחת המותג 'ענבר תקשורת'. עופר ענבר בעלי המשרד כתב בפוסט בפייסבוק: "מבטיח כי נמשיך להעניק לקהל לקוחותינו את מה שאנחנו יודעים".

משרד הפרסום 'קייזלר-ענבר' המזוהה עם הציבור הדתי לאומי עמד במערכת הבחירות האחרונה מאחורי פרויקט "טוהר המידות" של קמפיין הליכוד, שבמסגרתו הוצבו לכאורה משקיפים עם מצלמות נסתרות בקלפיות במגזר הערבי.

עופר ענבר, בעלי המשרד כתב היום בדף הפייסבוק שלו כי הוא נרגש לחשוף את המיתוג של החברה שיוצאת לדרך חדשה. "הרשו לי להרגיע, הלקוחות אותם לקוחות, עם תוספת של עוד כמה חדשים שהצטרפו בימים האחרונים, המשרד באותו מקום, העובדים אותם עובדים עם תוספת אחת וגם הדף הזה נשאר פעיל. חשוב לי להדגיש, שינוי קטן וקוסמטי לא ישנה את אופיה, מקצועיותה ופעילותה הענפה של החברה. ובהזדמנות זו, אנצל את הבמה להודות לכל מי שבחר בנו לאורך הדרך ואני מבטיח כי נמשיך להעניק לקהל לקוחותינו את מה שאנחנו יודעים, הכי טוב שיש".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן