אחרי ביטול המופע: זאת המחווה של ישי ריבו לרב פירר

ישי ריבו החליט לתרום את כל הרווחים מאחת מהופעותיו לארגון "עזרה למרפא" של הרב פירר- זאת אחרי שהמופע שתכנן בוטל. ריבו כתב: "כל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/19 15:37 ז בחשון התשפ

אחרי ביטול המופע: זאת המחווה של ישי ריבו לרב פירר
ישי ריבו, צילום: יחצ

לאחר שהמופע של הרב אלימלך פירר שנועד להתקיים כערב התרמה לעמותת 'עזרה למרפא', בוטל, הזמר ישי ריבו החליט לעשות מעשה. ריבו יתרום את ההכנסות מאחת מהופעותיו הקרובות לארגון שבראשותו עומד הרב פירר.

ריבו סיפר בדף הפייסבוק שלו כי בערב יום השואה השתתף הזמר בערב משפחתי עם סבתא של אשתו, ניצולת שואה. "לקראת סיום הערב התחלתי להרגיש כאבים קלים בבטן שהלכו והחמירו, באותו לילה הכאבים החריפו והפכו לבלתי נסבלים, בלית ברירה פניתי לבית החולים ושם גילו שיש לי אבנים בכליות, ועלי לעבור ניתוח בהקדם".

"ניתוח זה אף פעם לא נעים, אבל לכל החששות האנושיים הטבעיים, הצטרפה אצלי מועקה גדולה, כל זה קרה כמה ימים לפני ההופעה בקיסריה - ועד שדברים יזוזו, ועד שאברר על מנתח טוב ועד ש, ועד ש... מה יהיה על כל אותם אנשים שפינו זמן ורכשו כרטיס להופעה?"

הרב אלימלך פירר

הרב אלימלך פיררצילום: פלאש 90

ריבו מספר כי הפנו אותו לרב פירר והוא הפנה אותו לפרופסור דובדבני, שטיפל בו. "יומיים לפני המופע נכנסתי לניתוח, יומיים אחר כך שרנו ביחד בקיסריה והעפנו את השמיים, תודה לא-ל".

"ברור לי שללא עזרתו המקצועית והאנושית של הרב פירר זה לא היה מתאפשר. לא נחשפתי מספיק לפעלו של הרב פירר, אבל מהעזרה העצומה שהגיש לי אני יכול ללמוד הרבה על כל 24 השעות שלו, כפול 365 ימים בשנה, כפול שנים רבות".

הזמר כותב עוד כי אחרי ההודעה על ביטול ערב המחווה, הוא בחר להקדיש לארגון "עזרה למרפא" שבראשותו של הרב פירר את אחת ההופעות הקרובות שלו. "כל הרווחים ממנה יועברו לעמותה ולקידוש השם שאתה עושה מדי יום. ברור לי שבשמיים מחכה לכם הרבה הרבה הרבה יותר מזה, על כל רגע של פעילות למען כולנו".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן