נשיא הונדורס נפגש עם פורום אנשי עסקים דתיים

נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס ורעיתו נועד עם קבוצת אנשי עסקים דתיים. גורם שהשתתף: "הנשיא ביקש לשמוע על אורח החיים של המגזר הדתי ואיך זה מתבטא גם מבחינה כלכלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/19 09:45 ד באלול התשעט

נשיא הונדורס נפגש עם פורום אנשי עסקים דתיים
הנשיא במפגש, צילום: ללא

כחלק מהביקור המדיני של נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס בישראל, במהלכה נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וחנך משרד סחר בעל מעמד דיפלומטי בירושלים, קיים אמש (ג) האורח הבכיר מפגש עם אנשי עסקים דתיים, על מנת להכיר את עולם העסקים הישראלי לחזק את הקשר עם הקהילות העסקיות בין שתי המדינות.

בפגישה שהתקיימה במשרד הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן' בבני ברק השתתפו: איש העסקים והיזם עו"ד משה בר שלטון, יוסי אלדר סגן נשיא לשכת המסחר מקסיקו ישראל, מנכ"ל 'שחור ולבן' דודי מרדר ופורום אנשי עסקים דתיים מובילים נוספים. הנשיא הגיע לפגישה יחד עם רעייתו, שגריר הונדרס, נשיא לשכת המסחר מיגל מוניוס ומשלחת של אנשי עסקים מהונדורס המתלווה לביקורו שנועד גם לפתח את הקשרים הכלכליים עם ישראל.

במשרדי שחור לבן

במשרדי שחור לבןצילום: ללא

גורם שהשתתף בפגישה אומר בשיחה כי "הצגנו לנשיא סקירה על העולם הדתי והייחודיות שלו, הנשיא ביקש לשמוע על אורח החיים ואיך זה מתבטא גם מבחינה כלכלית. אנשי העסקים שהשתתפו במשלחת דנו באפשרות לשיתופי פעולה עם אנשי העסקים דתיים, הפעילים ברחבי אמריקה הלטינית.

יוזם הביקור הוא יוסי אלדר,  סגן נשיא לשכת המסחר מקסיקו-ישראל,  ונשיא ארגון 'פרלמנט למען ישראל'  הפועל ברחבי אמריקה הלטינית להגביר את התמיכה בישראל.

במשרדי שחור ולבן

במשרדי שחור ולבןצילום: ללא

צילום: ללא