סיון רהב מאיר ומשפחתה יוצאים לשליחות בארה"ב

העיתונאית שמרבה להעביר שיעורים בארץ ובעולם הודיעה כי תצא עם משפחתה לשנת שליחות בארצות הברית מטעם ארגון המזרחי העולמי: "אנחנו לא מתנתקים חלילה. רק מתחברים לעוד אנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/19 11:10 טז בסיון התשעט

סיון רהב מאיר ומשפחתה יוצאים לשליחות בארה"ב
סיון רהב מאיר. מהיום גם בטיסות, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אשת התקשורת סיון רהב מאיר הודיעה היום (ד') כי היא ובני משפחתה יעזבו בקרוב את הארץ ויצאו לשליחות בת שנה בארצות הברית.

"מתרגשת לספר", כתבה רהב מאיר בפייסבוק, "אנחנו יוצאים לשנת שליחות בארצות הברית, בעזרת השם". ככל הנראה היא צפויה לשוב לישראל בקרוב לתקופה מוגבלת כדי לסקר את מערכת הבחירות עבור חדשות 12, המערכת שבה היא עובדת.

בהמשך היא הסבירה כי לאחר שהעבירה מספר הרצאות בארה"ב היא ובעלה קיבלו הצעה מארגון "המזרחי העולמי", לבוא לשנה לניו יורק ולהרצות בפני הקהילות היהודיות המקומיות: "זו הצעה מאתגרת, מפחידה ומלהיבה. התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה".

בני המשפחה יטוסו ליעד החדש במהלך חודש אוגוסט ורהב מאיר הבהירה כי הם לא יעזבו את תחומי העיסוק הנוכחיים שלהם בכלי התקשורת:  "אנחנו מקווים לפעול שם רבות, אבל להמשיך גם משם בעיסוקים ובמקומות העבודה האהובים שלנו (מ"החלק היומי" ועד לטלוויזיה ולתכנית בגלי צה"ל). אנחנו לא מתנתקים, חלילה, רק מתחברים לעוד אנשים. לאחים שאנחנו עדיין לא מכירים... אני כותבת את הטקסט הזה, עושה בראש רשימות של משימות ואריזות, ולמרות שיש עוד כחודשיים, כבר מתחילה להתגעגע".