מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי הרבה זמן גם עומר אדם התפרק: "התחלתי לבכות"

אמש בטקס מרגש של ההסתדרות הציונית עומר אדם קיבל פרס על החמ"ל שהפעיל שבועות ארוכים במלחמה שעזרו למגוון אוכלוסיות, ובראשן מערך מוניות מרשים שמסיע חיילים: "ברגע שהודיעו לי על הפרס פרצתי בבכי של התרגשות, גאווה ותודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/24 17:10 יב בשבט התשפד

אחרי הרבה זמן גם עומר אדם התפרק: "התחלתי לבכות"
עומר אדם, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

הזמר המצליח עומר אדם קיבל אמש (א') את פרס יקיר העורף מההסתדרות הציונית על החמ"ל המרשים שהרים כדי לסייע לחיילים לחזור הביתה, כשעלה לבמה לקבל את הפרס, לפני התודות, שיתף אדם על הרגע המרגש בו הודיעו לו כי קיבל את הפרס: "הרגע שבו קיבלתי את ההודעה על הזכייה, שלחתי הודעה לאמא ואבא שלי ולא אשקר אבל התחלתי לבכות. התפרקתי אחרי הרבה זמן. זה היה בכי של צער על המלחמה הזו, אבל גם של התרגשות, גאווה ותודה".

אדם המשיך וסיפר על תחילת פרוייקט המוניות שהרים: "כשפרצה המלחמה החלטתי שאני חייב לתרום, לעשות משהו משמעותי כמו רבים אחרים אז חייגתי לשותף החסדים שלי נועם נזרי ויחד פתחנו את החמ"ל בחצר של סבא שלי, מתוך תקווה לסייע ולתמוך בכל דרך אפשרית".

עומר אדם: "זיהינו צורך אמיתי שבא מהשטח של חיילים שיוצאים הביתה לאפטר קצר ומתקשים להגיע הבית"

אדם המשיך וסיפר: "החמ"ל שנפתח ב8 לאוקטובר הפך למקום שבו כל אחד יכול לתרום, לעזור, להיות חלק ממשהו גדול יותר. כל מתנדב, כל תרומה, כל יוזמה - הכל סייע להביא אור ותקווה בתקופה הקשה והמאתגרת הזאת בהמשך זיהינו צורך אמיתי שבא מהשטח של חיילות וחיילים שיוצאים הביתה אחרי ימים ארוכים לאפטר קצר וממש מתקשים להגיע הביתה, אז יצרתי קשר עם מארק און חברי מנכ"ל גט טקסי וביחד איתו הרמנו את חמ"ל המוניות שבעזרת תורמים ענקיים ובעזרתכם הצלחנו להחזיק מעמד שבועות רבים ולהביא אלפים של חיילים עד לפתח הבית שלהם בכל נקודה בארץ".

"הכוח של עם ישראל בא לידי ביטוי ביכולת שלנו לעמוד יחד"

אחרי שאמר תודה למרים פרץ שהעניקה לו את הפרס, אדם סיכם עם מילות חיזוק לכל העם: "מאחל לכולנו שלא רק בתקופות קשות כאלה נזכור את הערך האמיתי של האחדות והחיבור בינינו, כי הכוח של עם ישראל בא לידי ביטוי ביכולת שלנו לעמוד יחד, לתמוך אחד בשני, ולעשות טוב".