מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אסף זמיר מכה על חטא: "אני הייתי מהאנשים שחשבו שנסיגה מעזה תעזור"

אסף זמיר, קונסול ישראל בניו-יורק לשעבר, בסרטון מטלטל שמתייחס לשיח הרחב סביב קידום פתרון "2 המדינות": "העולם חושב שמה שאנחנו עושים בעזה זה כיבוש, למרות שבסך הכל הגנו על עצמנו. הנשים היחידות שיכולות להיאנס בעולם לפי האו"ם הן יהודיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 21:23 יא בשבט התשפד

אסף זמיר מכה על חטא: "אני הייתי מהאנשים שחשבו שנסיגה מעזה תעזור"
אסף זמיר התבטא נגד הרפורמה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

על רקע הדיבור הנרחב בעולם על קידום "פתרון 2 המדינות" בימים האחרונים, אסף זמיר, לשעבר קונסול ישראל בניו יורק העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מתוודה כי הוא התפכח ממה שבעבר החשיב גם כפתרון לסכסוך: "אנשים רבים בישראל, אני הייתי חלק מהם, חשבו שצריך לעזוב שטחים כדי לתת לפלשתינים מדינה לצד ישראל. זה היה לפני 17 שנים".

"הורדנו שמירה מהגבול ל-8 שעות וזה עלה לנו ברצח של 1200 אזרחים"

"ב-17 השנים האחרונות, למרות שהרבה מהפוליטיקאים בעולם רואים את הפעולות של ישראל בעזה ככיבוש, כל מה שעשינו בזמן הזה זה להגן על הגבול הזה. הורדנו שמירה מהגבול ל-8 שעות וזה עלה לנו ברצח של 1200 אזרחים. לא סתם רצחו: תיעדו ופרסמו בצורה מחרידה. זה סוג אחרי של רצח. שאתה מצלם ומפרסם אותו כדי לוודא שכולם רואים כמה אתה אכזר. ושאתה עושה את זה 1200 פעם, לתינוקות, שמערבים תקיפה מינית בזה זה דבר שאי אפשר להתעלם ממנו".

זמיר סיכם עם מסר חותך: "כל מקום בעולם שבו נשים סבלו מתקיפות מיניות היה גינוי של האו"ם 5 דק' אחרי זה. המקום היחיד בו האו"ם אמר שהוא צריך 'לבדוק מה בדיוק קרה שם' היה ישראל. הנשים היחידות שיכולות להיאנס בעולם לפי האו"ם הן יהודיות".