"לא יכולה לעצור את הדמעות בכל פעם שחושבת על הרגע הזה"

עיתונאית חדשות 12 יונה לייבזון נזכרת איך הפכה לאמא בדיוק לפני שנה בחורף המושלג של ניו יורק ומסכמת את השנה הראשונה. "לא פשוט לי להגדיר את השנה שבה קרה לי הדבר הכי מופלא כשנה קשה אבל זו האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 11:37 יא בשבט התשפד

"לא יכולה לעצור את הדמעות בכל פעם שחושבת על הרגע הזה"
יונה לייבזון, מסכמת שנה של אימאות, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

העיתונאית יונה לייבזון חוגגת שנה מאז נולד בנה הבכור והפך אותה לאמא. בפוסט חשוף שהעלתה לאינסטגרם משתפת לייבזון איך עברה השנה האחרונה ואיך הבן שהגיעה שינה את חייה. "מתקשה להבין איך חיינו עד אז בלעדייך" היא כותבת.

"מקווה שביום הולדת הבא שלך נוכל לחגוג עם בשורות טובות"

"מזל טוב עמנואל" היא כותבת לבנה, "לפני שנה בדיוק, בקור המקפיא של ניו יורק, הגעת לעולם והפכת אותי לאמא ואותנו למשפחה. אני לא יכולה לעצור את הדמעות בכל פעם שחושבת על הרגע הזה שפגשתי אותך בפעם הראשונה, מתקשה להבין איך חיינו עד אז בלעדייך. 2023 הייתה שנה קשה, ברמה האישית, המקצועית והלאומית. לא פשוט לי להגדיר את השנה שבה קרה לי הדבר הכי מופלא כשנה קשה אבל זו האמת, ולא יודעת מה הייתי עושה בלעדיך".

"כל חיוך שלך האיר את הרגעים הכי חשוכים, עזר לשים הכל בפרופורציה ולהיזכר שוב ושוב כמה שום דבר לא מובן מאליו וצריך להגיד כל הזמן תודה על מה שיש". היא כותבת לבנה: "אז תודה על כל הרגעים הקסומים, על השיעורים שאתה מלמד אותנו ועל זה שבכל יום אתה מרחיב לנו את הלב עוד קצת. יש לי ציפיות גבוהות מ-2024, מקווה שביום הולדת הבא שלך נוכל לחגוג עם בשורות טובות".